Closed Thread
Results 1 to 10 of 10

Reload Thread: Need help!

  1. #1
    elancohen92's Avatar
    elancohen92 is offline F**k yeah I drive a Soul!



    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Silverthorne, CO
    Posts
    1,265
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    10 Post(s)

    Need help!

    So my stock amp in my car fried, and that powers my doors. So what should i do? Kia wont warranty it because i have LOC coming from the stock amp. so what should i do? should i find out the stock speakers on the amp and plug them into my 4 channel? its some ****** spl 800 watt max. but for now i need music and i hate not having any. or should i just buy a new deck? would that even fix it? im so confused



    2010 Kia Soul Sport
    Pioneer FH-P8000BT
    3 Sundown SA-12"s
    Soundstream Rubicon 1600d

    refs? I have refs
    Quote Originally Posted by BayAreaBimmer View Post
    And the big three are subs, an amp, and head unit?




  2. #2
    elancohen92's Avatar
    elancohen92 is offline F**k yeah I drive a Soul!

    Threadstarter


    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Silverthorne, CO
    Posts
    1,265
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    10 Post(s)

    Re: Need help!

    help!



    2010 Kia Soul Sport
    Pioneer FH-P8000BT
    3 Sundown SA-12"s
    Soundstream Rubicon 1600d

    refs? I have refs
    Quote Originally Posted by BayAreaBimmer View Post
    And the big three are subs, an amp, and head unit?

  3. #3
    elancohen92's Avatar
    elancohen92 is offline F**k yeah I drive a Soul!

    Threadstarter


    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Silverthorne, CO
    Posts
    1,265
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    10 Post(s)

    Re: Need help!

    really? thanks guys



    2010 Kia Soul Sport
    Pioneer FH-P8000BT
    3 Sundown SA-12"s
    Soundstream Rubicon 1600d

    refs? I have refs
    Quote Originally Posted by BayAreaBimmer View Post
    And the big three are subs, an amp, and head unit?

  4. #4
    Suicide Bobb's Avatar
    Suicide Bobb is offline SPLC Fails



    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Camas, Washington
    Age
    22
    Posts
    6,348
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    78 Post(s)

    Re: Need help!

    Pay my shipping and I'll send you an amp to borrow



    Quote Originally Posted by benbenondatrack View Post
    when i see small subs i just think of a girl, 12s = teenagers, 15s = man, 18 = King Kong Mandingo Warrior

  5. #5
    elancohen92's Avatar
    elancohen92 is offline F**k yeah I drive a Soul!

    Threadstarter


    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Silverthorne, CO
    Posts
    1,265
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    10 Post(s)

    Re: Need help!

    Quote Originally Posted by Suicide Bobb View Post
    Pay my shipping and I'll send you an amp to borrow
    oh yeah? sweet! what kind of amp is it?



    2010 Kia Soul Sport
    Pioneer FH-P8000BT
    3 Sundown SA-12"s
    Soundstream Rubicon 1600d

    refs? I have refs
    Quote Originally Posted by BayAreaBimmer View Post
    And the big three are subs, an amp, and head unit?

  6. #6
    Suicide Bobb's Avatar
    Suicide Bobb is offline SPLC Fails



    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Camas, Washington
    Age
    22
    Posts
    6,348
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    78 Post(s)

    Re: Need help!

    Quote Originally Posted by elancohen92 View Post
    oh yeah? sweet! what kind of amp is it?
    Let's see here...I may end up trading it back to the guy I got it from, but if I don't, I'll send you my Phoenix Gold M50. Otherwise, I have a MTX Thunder 250x with one working channel, one of my o/s Sony amps, oh! Also have a couple o/s Earthquake PA-series amps. The PA-2050 would serve you nicely. I have yet to hear a better sounding amp than the PA-series EQ amps that includes PPI Art and A/D/S PQ amps...



    Quote Originally Posted by benbenondatrack View Post
    when i see small subs i just think of a girl, 12s = teenagers, 15s = man, 18 = King Kong Mandingo Warrior

  7. #7
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Brandon , FL
    Age
    32
    Posts
    4,627
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    10 Post(s)

    Re: Need help!

    I would hook you up but all i have are my hifonics baby's and the RF thats about to be sold on ebay. best bet would be to get a deck though , cuz if the factory amp crapped how are you gonna get a signal to a new amp????




  8. #8
    elancohen92's Avatar
    elancohen92 is offline F**k yeah I drive a Soul!

    Threadstarter


    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Silverthorne, CO
    Posts
    1,265
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    10 Post(s)

    Re: Need help!

    Quote Originally Posted by Bassin Buick View Post
    I would hook you up but all i have are my hifonics baby's and the RF thats about to be sold on ebay. best bet would be to get a deck though , cuz if the factory amp crapped how are you gonna get a signal to a new amp????
    good point



    2010 Kia Soul Sport
    Pioneer FH-P8000BT
    3 Sundown SA-12"s
    Soundstream Rubicon 1600d

    refs? I have refs
    Quote Originally Posted by BayAreaBimmer View Post
    And the big three are subs, an amp, and head unit?

  9. #9
    Suicide Bobb's Avatar
    Suicide Bobb is offline SPLC Fails



    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Camas, Washington
    Age
    22
    Posts
    6,348
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    78 Post(s)

    Re: Need help!

    Quote Originally Posted by elancohen92 View Post
    good point
    I can't remember if I still have that Eclipse deck...if I do, ill send it to you. Otherwise....do you have any cassettes? Lol...I have a Clarion cassette deck haha



    Quote Originally Posted by benbenondatrack View Post
    when i see small subs i just think of a girl, 12s = teenagers, 15s = man, 18 = King Kong Mandingo Warrior

  10. #10
    elancohen92's Avatar
    elancohen92 is offline F**k yeah I drive a Soul!

    Threadstarter


    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Silverthorne, CO
    Posts
    1,265
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    10 Post(s)

    Re: Need help!

    Quote Originally Posted by Suicide Bobb View Post
    I can't remember if I still have that Eclipse deck...if I do, ill send it to you. Otherwise....do you have any cassettes? Lol...I have a Clarion cassette deck haha
    Haha i love you man, but unfortunately my car takes a double din and tomorrow im buying an eclipse avn 5495 fo dirt cheap!



    2010 Kia Soul Sport
    Pioneer FH-P8000BT
    3 Sundown SA-12"s
    Soundstream Rubicon 1600d

    refs? I have refs
    Quote Originally Posted by BayAreaBimmer View Post
    And the big three are subs, an amp, and head unit?

Closed Thread

User Tag List

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may post replies
  • You may post attachments
  • You may edit your posts
1e2 Forum