Closed Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 15 of 24

Reload Thread: FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

  1. #1
    kowboy's Avatar
    kowboy is offline CarAudio.com Elite



    Join Date
    Nov 2003
    Location
    The "D"
    Posts
    1,549
    Post Thanks / Like
    Feedback Score
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

    FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

    Item(s) for Sale:

    2012 model 15" Crossfire XSv2


    Item(s) Description/Condition:

    15" Dual 2 Ohm XS Series Subwoofer
    Power Handling:
    Peak/Tone Burst: 5000 watts
    RMS: 2500 watts
    Impedance: 2 Ohm
    Kraft pulp fiber reinforced paper woofer cone material
    Single-layer wide foam woofer surround
    Quad progressive spiders for extreme SPL conditions
    Heavy duty internally vented cast aluminum frame
    Hybrid extended pole piece
    Chromed top and back plate
    Low-carbon CNC machined steel motor
    Heavy duty tinsel lead wires
    4" 8 Layer Dual 2 Ohm aluminum wire voice coil
    Triple stacked 330 oz. magnet structure
    Frequency response: 20 - 200 Hz
    Sensitivity: 90.2 dB
    Xmax: 26.7mm"
    Mounting depth: 10-7/10"
    Cutout dimensions: 14-1/8"



    Price:

    $425 plus shipping OBO


    Shipping and Miscellaneous Item Information:

    This sub is in awesome condition (9/10 cosmetically and 10/10 mechanically). I bought it straight from crossfire about 7 months ago...It is the newest model with the blue dustcap sticker. Sub will be shipped in original shipping box/materials...


    Item Pictures:














  2. #2
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Dallas, Tx/Ada, Ok
    Age
    20
    Posts
    3,768
    Post Thanks / Like
    Feedback Score
    35 (100%)
    Mentioned
    32 Post(s)

    Re: FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

    Sooo ****. Wish I had room for a 15 in my truck. Glws!




  3. #3
    kowboy's Avatar
    kowboy is offline CarAudio.com Elite

    Threadstarter


    Join Date
    Nov 2003
    Location
    The "D"
    Posts
    1,549
    Post Thanks / Like
    Feedback Score
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

    Re: FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

    Quote Originally Posted by 04murdalanche View Post
    Sooo ****. Wish I had room for a 15 in my truck. Glws!
    Buy a big shoehorn! Thx man!




  4. #4
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Dallas, Tx/Ada, Ok
    Age
    20
    Posts
    3,768
    Post Thanks / Like
    Feedback Score
    35 (100%)
    Mentioned
    32 Post(s)

    Re: FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

    Quote Originally Posted by kowboy View Post
    Buy a big shoehorn! Thx man!
    Lol I should've gotten a **** extended cab I wanna run two of these.




  5. #5
    kowboy's Avatar
    kowboy is offline CarAudio.com Elite

    Threadstarter


    Join Date
    Nov 2003
    Location
    The "D"
    Posts
    1,549
    Post Thanks / Like
    Feedback Score
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

    Re: FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

    Quote Originally Posted by 04murdalanche View Post
    Lol I should've gotten a **** extended cab I wanna run two of these.
    Do a blowthrough... I've got two!




  6. #6
    wone's Avatar
    wone is offline CarAudio.com Veteran



    Join Date
    Dec 2009
    Location
    ...?
    Posts
    2,292
    Post Thanks / Like
    Feedback Score
    20 (100%)
    Mentioned
    25 Post(s)

    Re: FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

    u have 2????? sell both????



    REFF'S http://www.caraudio.com/forum/buyer-...-feedback.html
    EBAY REFShttp://feedback.ebay.com/ws/eBayISAP...k&myworld=true

    3 DD 9515h'S
    3 T4000'S
    A COUPLE BATTERIES
    LOTS OF WIRE
    DC 270AMP ALT
    THE BUILD NEVER ENDS

  7. #7
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Dallas, Tx/Ada, Ok
    Age
    20
    Posts
    3,768
    Post Thanks / Like
    Feedback Score
    35 (100%)
    Mentioned
    32 Post(s)

    Re: FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

    Quote Originally Posted by kowboy View Post
    Do a blowthrough... I've got two!
    I had a blow throw with two DC level 4 15s, Effin loved it. And probably will do another one day, but for being in college purposes and needing the bed to haul stuff back and forth to college, I need it sadly.




  8. #8
    kowboy's Avatar
    kowboy is offline CarAudio.com Elite

    Threadstarter


    Join Date
    Nov 2003
    Location
    The "D"
    Posts
    1,549
    Post Thanks / Like
    Feedback Score
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

    Re: FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

    Quote Originally Posted by wone View Post
    u have 2????? sell both????
    Nah.... I really wanna keep one. Only if the price was right would I sell both, lol!




  9. #9
    wone's Avatar
    wone is offline CarAudio.com Veteran



    Join Date
    Dec 2009
    Location
    ...?
    Posts
    2,292
    Post Thanks / Like
    Feedback Score
    20 (100%)
    Mentioned
    25 Post(s)

    Re: FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

    Quote Originally Posted by kowboy View Post
    Nah.... I really wanna keep one. Only if the price was right would I sell both, lol!
    pm you right now



    REFF'S http://www.caraudio.com/forum/buyer-...-feedback.html
    EBAY REFShttp://feedback.ebay.com/ws/eBayISAP...k&myworld=true

    3 DD 9515h'S
    3 T4000'S
    A COUPLE BATTERIES
    LOTS OF WIRE
    DC 270AMP ALT
    THE BUILD NEVER ENDS

  10. #10
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Dallas, Tx/Ada, Ok
    Age
    20
    Posts
    3,768
    Post Thanks / Like
    Feedback Score
    35 (100%)
    Mentioned
    32 Post(s)

    Re: FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

    Are you in Dallas?




  11. #11
    kowboy's Avatar
    kowboy is offline CarAudio.com Elite

    Threadstarter


    Join Date
    Nov 2003
    Location
    The "D"
    Posts
    1,549
    Post Thanks / Like
    Feedback Score
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

    Re: FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

    Quote Originally Posted by 04murdalanche View Post
    Are you in Dallas?
    Nah... Detroit (metro)




  12. #12
    kowboy's Avatar
    kowboy is offline CarAudio.com Elite

    Threadstarter


    Join Date
    Nov 2003
    Location
    The "D"
    Posts
    1,549
    Post Thanks / Like
    Feedback Score
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

    Re: FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

    Quote Originally Posted by wone View Post
    pm you right now
    Replied...




  13. #13
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Dallas, Tx/Ada, Ok
    Age
    20
    Posts
    3,768
    Post Thanks / Like
    Feedback Score
    35 (100%)
    Mentioned
    32 Post(s)

    Re: FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

    Quote Originally Posted by kowboy View Post
    Nah... Detroit (metro)
    Ahh gotcha, you got any vids of these subs doin work?




  14. #14
    kowboy's Avatar
    kowboy is offline CarAudio.com Elite

    Threadstarter


    Join Date
    Nov 2003
    Location
    The "D"
    Posts
    1,549
    Post Thanks / Like
    Feedback Score
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

    Re: FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

    Quote Originally Posted by 04murdalanche View Post
    Ahh gotcha, you got any vids of these subs doin work?
    Nah... I never do vids. My setups are always pretty ugly, lol!




  15. #15
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Dallas, Tx/Ada, Ok
    Age
    20
    Posts
    3,768
    Post Thanks / Like
    Feedback Score
    35 (100%)
    Mentioned
    32 Post(s)

    Re: FS: LNIB 15" Crossfire XSv2

    Quote Originally Posted by kowboy View Post
    Nah... I never do vids. My setups are always pretty ugly, lol!
    so! thats no excuse lol




Closed Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast

Similar Threads

  1. WTT: LNIB 15" Crossfire XSv2 sub for mono amp
    By kowboy in forum Wanting to Trade (WTT) - Car Audio
    Replies: 14
    Last Post: 11-20-2012, 12:26 AM
  2. Replies: 32
    Last Post: 09-08-2010, 07:46 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may post replies
  • You may not post attachments
  • You may edit your posts

1e2 Forum