Search:

Type: Posts; User: bgowdy

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    192
    Views
    20,405

    Re: Callin out Moller

    i dont want to lol
  2. Replies
    192
    Views
    20,405

    Re: Callin out Moller

    i see. i was just curious. idk much about guns

    ---------- Post added at 10:28 PM ---------- Previous post was at 10:28 PM ----------



    idk crap about guns
  3. Replies
    192
    Views
    20,405

    Re: Callin out Moller

    lol..... i dont plan on using it by the way. what makes it a piece of crap tho. im just curious
  4. Replies
    192
    Views
    20,405

    Re: Callin out Moller

    yes its a highpoint i believe bot sure. whats wrong with that
  5. Replies
    192
    Views
    20,405

    Re: Callin out Moller

    i may they have this gun place down here over in adair co/columbia and they have some 9mm's NIB for like $145, nothing special but would get the job done
  6. Replies
    192
    Views
    20,405

    Re: Callin out Moller

    meh im just lookin for something to have in the car when i go
  7. Replies
    192
    Views
    20,405

    Re: Callin out Moller

    ill keep that in mind lol. you should sell me a smaller one for cheap lol
  8. Replies
    192
    Views
    20,405

    Re: Callin out Moller

    your in louisville............... i wouldnt leave without one either lol... in campbellsville were i live, you cal walk anywhere or go anywhere here without a gun. i dont even own one, i want one tho.
  9. Replies
    192
    Views
    20,405

    Re: Callin out Moller

    jaeguerra909; lives to close to Compton to do that lol
  10. Replies
    192
    Views
    20,405

    Re: Callin out Moller

    wow... gives me even more reason to not trust people online. im not saying you guys would do this, its just to much of it going on. i dont have alot of feedback on here that shows, but i have sold...
Results 1 to 10 of 10
1e2 Forum