Closed Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Reload Thread: jasonjs = Douche Bag

  1. #1
    fasfocus00's Avatar
    fasfocus00 is offline doITdaWHITEwayORdoITtwice



    Join Date
    Jun 2007
    Location
    New Orleans, LA
    Posts
    5,186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)

    jasonjs = Douche Bag, Thief, Scammer

    okay so we all know that i'm a known seller/buyer on here and caco.com and a good one at that, this guy bought 2 packs of 0 gauge ring terminals from me and didn't have all the money and I gave him a little off since he was just a few cents short and he said he'd gift me the money. I got the money and sent out the items, I just got back from Las Vegas last night and this a$s clown has now disputed the transaction. under no circumstance should anyone do business with this guy especially if you are the seller. also payment was made on 5-9-10 and dispute was placed on 5-13-10, didn't even contact me directly just filed a dispute.

    oh and BTW for all those that think I'm just trying to jump this guys case here's his tracking and he still hasn't taken the claim off and it's 5-17-10

    USPS - Track & Confirm
    Last edited by fasfocus00; 05-22-2010 at 02:31 AM. Reason: title edit



    Here is my feedback Thread: http://www.caraudio.com/forum/showth...ght=fasfocus00

    "If you ain't cheatin', You ain't trying"




  2. #2
    fasfocus00's Avatar
    fasfocus00 is offline doITdaWHITEwayORdoITtwice

    Threadstarter


    Join Date
    Jun 2007
    Location
    New Orleans, LA
    Posts
    5,186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)

    Re: jasonjs = Douche Bag

    still no change on the dispute. knowing paypal, they always side with the douche bag. dude better hope that I don't make my trip to socal soon cause I'm gonna kick is monkey a$s up and down LBC, atleast I'll get feel I got something for him stealing my terminals.



    Here is my feedback Thread: http://www.caraudio.com/forum/showth...ght=fasfocus00

    "If you ain't cheatin', You ain't trying"

  3. #3
    Sir Swish's Avatar
    Sir Swish is offline CarAudio.com Elite



    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Nebraska
    Posts
    537
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Re: jasonjs = Douche Bag

    Quote Originally Posted by fasfocus00 View Post
    still no change on the dispute. knowing paypal, they always side with the douche bag. dude better hope that I don't make my trip to socal soon cause I'm gonna kick is monkey a$s up and down LBC, atleast I'll get feel I got something for him stealing my terminals.
    How much did he pay for the terminals? If you provide tracking with paypal you should win.



    Lanzar OptiDRIVE

  4. #4
    Villeza1's Avatar
    Villeza1 is offline Night Ryder



    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Valdosta, GA
    Posts
    1,998
    Post Thanks / Like
    Images
    4
    Mentioned
    1 Post(s)

    Re: jasonjs = Douche Bag

    Wow, fuck a douche bag, he's more like a douche silo, you should invest in a douche-O-meter. Def will help you spot a douche b4 buy/sell

    kick his ass for all who have ran into this douche and douches like him.



    2 AB 1100.1's
    4 Tantric Sounds SHD 18's
    Team Tantric Sounds

  5. #5
    fasfocus00's Avatar
    fasfocus00 is offline doITdaWHITEwayORdoITtwice

    Threadstarter


    Join Date
    Jun 2007
    Location
    New Orleans, LA
    Posts
    5,186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)

    Re: jasonjs = Douche Bag

    Quote Originally Posted by Sir Swish View Post
    How much did he pay for the terminals? If you provide tracking with paypal you should win.
    ~$13, i've already provided paypal with this plus all his PMs from here. last time this happened I provided all this and the guy still got his money back. needless to say I am really familiar with the area this clown live b/c I lived there after Katrina, so stomping him is gonna be really simply.



    Here is my feedback Thread: http://www.caraudio.com/forum/showth...ght=fasfocus00

    "If you ain't cheatin', You ain't trying"

  6. #6
    Sir Swish's Avatar
    Sir Swish is offline CarAudio.com Elite



    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Nebraska
    Posts
    537
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Re: jasonjs = Douche Bag

    Quote Originally Posted by fasfocus00 View Post
    ~$13, i've already provided paypal with this plus all his PMs from here. last time this happened I provided all this and the guy still got his money back. needless to say I am really familiar with the area this clown live b/c I lived there after Katrina, so stomping him is gonna be really simply.
    That is ****ed man. I hope you ***** stomp his ***** ***.



    Lanzar OptiDRIVE

  7. #7
    *SlappinAzz*'s Avatar
    *SlappinAzz* is offline Shoot em



    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Virginia
    Posts
    4,244
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Re: jasonjs = Douche Bag

    Quote Originally Posted by fasfocus00 View Post
    still no change on the dispute. knowing paypal, they always side with the douche bag. dude better hope that I don't make my trip to socal soon cause I'm gonna kick is monkey a$s up and down LBC, atleast I'll get feel I got something for him stealing my terminals.
    Ill bring the camcorder




  8. #8
    fasfocus00's Avatar
    fasfocus00 is offline doITdaWHITEwayORdoITtwice

    Threadstarter


    Join Date
    Jun 2007
    Location
    New Orleans, LA
    Posts
    5,186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)

    Re: jasonjs = Douche Bag

    Quote Originally Posted by BassX View Post
    Ill bring the camcorder
    i'll wear an Oscar the Grouch mask than



    Here is my feedback Thread: http://www.caraudio.com/forum/showth...ght=fasfocus00

    "If you ain't cheatin', You ain't trying"

  9. #9
    jerseyboy's Avatar
    jerseyboy is offline Team DC



    Join Date
    Dec 2008
    Location
    newark,nj
    Posts
    1,979
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Re: jasonjs = Douche Bag

    i thought if you send money as gift that you cant dispute the transaction?



    head Unit- JVC double din dvd w/ipod & detachable face plate
    front stage- 4 Crescendo mp8's and crescendo ft1 super tweeters
    front stage amp- rf t1000-4AD & Skar 85.4
    Subs- 3- 10" DC xl's @31hz
    Sub's Amp- DC 5k (.6 ohm)
    Wires- All Shok Power and ground wires & Knu RCA's
    Electrical- DC Power 275ah alt, xs d3400 (front) & xp 2500's (x3) (rear)
    "my feed back thread"
    http://www.caraudio.com/forums/buyer-seller-feedback/407753-jerseyboy-feedback.html

  10. #10
    *SlappinAzz*'s Avatar
    *SlappinAzz* is offline Shoot em



    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Virginia
    Posts
    4,244
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Re: jasonjs = Douche Bag

    Quote Originally Posted by fasfocus00 View Post
    i'll wear an Oscar the Grouch mask than
    Lol scary, i like.




  11. #11
    Mr.Ronin_2U's Avatar
    Mr.Ronin_2U is offline Banned



    Join Date
    Feb 2009
    Location
    775
    Posts
    1,015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Re: jasonjs = Douche Bag

    Quote Originally Posted by fasfocus00 View Post
    still no change on the dispute. knowing paypal, they always side with the douche bag. dude better hope that I don't make my trip to socal soon cause I'm gonna kick is monkey a$s up and down LBC, atleast I'll get feel I got something for him stealing my terminals.

    Yeah right,over a few dollars. You would risk getting killed or put in jail over 13.00?




  12. #12
    fasfocus00's Avatar
    fasfocus00 is offline doITdaWHITEwayORdoITtwice

    Threadstarter


    Join Date
    Jun 2007
    Location
    New Orleans, LA
    Posts
    5,186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)

    Re: jasonjs = Douche Bag

    Quote Originally Posted by jerseyboy View Post
    i thought if you send money as gift that you cant dispute the transaction?
    that's what I thought too.

    Quote Originally Posted by Ronin View Post
    Yeah right,over a few dollars. You would risk getting killed or put in jail over 13.00?
    yes that's right I will risk that over ~$13. it's not about the money it's about the principal.



    Here is my feedback Thread: http://www.caraudio.com/forum/showth...ght=fasfocus00

    "If you ain't cheatin', You ain't trying"

  13. #13
    Mr.Ronin_2U's Avatar
    Mr.Ronin_2U is offline Banned



    Join Date
    Feb 2009
    Location
    775
    Posts
    1,015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Re: jasonjs = Douche Bag

    Quote Originally Posted by fasfocus00 View Post



    yes that's right I will risk that over ~$13. it's not about the money it's about the principal.
    Karma will get him,it's not even worth you getting mad over. Just be cool.




  14. #14
    I Like Waffle's Avatar
    I Like Waffle is offline Be Swangin'



    Join Date
    Sep 2008
    Location
    North Carolina
    Age
    25
    Posts
    4,197
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)

    Re: jasonjs = Douche Bag

    What a poor piece of ****. Lol. Id be pissed but its funny he wants to be a *** scamming for 13.00



    Im better than you.

  15. #15
    fasfocus00's Avatar
    fasfocus00 is offline doITdaWHITEwayORdoITtwice

    Threadstarter


    Join Date
    Jun 2007
    Location
    New Orleans, LA
    Posts
    5,186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)

    Re: jasonjs = Douche Bag

    Quote Originally Posted by Ronin View Post
    Karma will get him,it's not even worth you getting mad over. Just be cool.
    I know but it's like getting a handjob from the chic you're trying to bone, no matter how good she did it you still wanna stick it in her.



    Here is my feedback Thread: http://www.caraudio.com/forum/showth...ght=fasfocus00

    "If you ain't cheatin', You ain't trying"

Closed Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may post replies
  • You may not post attachments
  • You may edit your posts

1e2 Forum