PDA

View Full Version : Competition on Oct. 31, who will be there?



supraman1379
10-07-2004, 08:10 PM
Im not sure exactly where it is yet, but I'll know here in a couple weeks. Its in Ocala as far as I know and i was wondering who was all going. Im going to be there. Ill let you know where as soon as I find out where.

Bumpin' Yota
10-07-2004, 08:26 PM
count me in!

RattlinStratus
10-07-2004, 11:47 PM
If i get my system in time i will go!!!
Where is ocala in location to West Palm?

Bumpin' Yota
10-08-2004, 11:05 AM
what organization? Prize structure? Location? Classes? When does it begin in the day? etc

supraman1379
10-08-2004, 07:25 PM
Im not sure about the classes yet. Like I said ill let ya know as I find out more info. Cuz I only found out the basics because they were closing when i called. Ill let ya know

slick rick
10-09-2004, 12:15 AM
how much is it to enter?

infinity1412
10-10-2004, 12:47 PM
back in the day i went to this competition and it wasnt a serious one, its like at a church, its nothing big at all, i dont even think theres classes in this one, but i could be wrong, ill find out more, peace

mike

supraman1379
10-18-2004, 10:26 PM
I found out more about this competition.
Its on south Pine at the AutoSound Addiction, and the show starts at around nine the guys said. He also said that they wont start the actual competition til around 1200. HBut thats fine with me. Just thought Id let you guys know. Oh and by the way Im not exactly sure where the AutoSoundAddiction is so Ill have to go find it then let you guys know exactly where ti is.

SuprasPoet
10-20-2004, 12:44 PM
Of COURSE you know I WILL be there with you. That is, as long as you are gonna take me. One other requirement is that I get at least the same attention as the other systems are getting. hehe :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: I love you.
:cool: See you this weekend Baby.

--Kristen

Bumpin' Yota
10-20-2004, 03:26 PM
hahahahahahaha someone is in luuuuuv! lol ;)

Anyhoo

1. How much?
2. Prizes?
3. Classes?
4. 9pm or am?
5. Food?
6. Naked chicks? :D
7. Jello Wrestling? :D:D

supraman1379
10-20-2004, 09:29 PM
hahahahahahaha someone is in luuuuuv! lol ;)

Anyhoo

1. How much?
2. Prizes?
3. Classes?
4. 9pm or am?
5. Food?
6. Naked chicks? :D
7. Jello Wrestling? :D:D

Im not sure how much yet. Im not sure bout the prizes. There are no classes. Just going by how many amps. not power from amps.
food, there might be some, cuz its an all day thing. Sorry no naked chics, unless you pay someone to get naked. LOL. And unfortunately no jello wrestling.

But Let me know what ya wanna know, and Ill call and find out for ya.

supraman1379
10-21-2004, 08:44 PM
Oh and I forgot to say it starts at around 9 AM from what the guy said. By the way Bumpin' Yota, whatcha drive maybe ill se ya there

DBfan187
10-21-2004, 09:30 PM
I'm gonna guess it's a Toyota!;) 1990 4runner.

supraman1379
10-21-2004, 09:51 PM
I figured out the Toyota part, but i wanted to know what brand LOL. But thank man

Bumpin' Yota
10-21-2004, 11:31 PM
lol - yup a black toyota 4runner 2nd generation

I REALLY need to get my 4 9.0s recased to 2 4kW's!! lol

supraman1379
10-26-2004, 09:46 PM
lol - yup a black toyota 4runner 2nd generation

I REALLY need to get my 4 9.0s recased to 2 4kW's!! lol
Hey were you at UltimateAudio 2 in Ocala last saturday the 23, I say someone in a blaxk 4runner and this person was walking into the store there. I thought it might have been you

delvryboy
10-27-2004, 12:59 PM
lol - yup a black toyota 4runner 2nd generation

I REALLY need to get my 4 9.0s recased to 2 4kW's!! loljust run a pair of them. i'm sure that will be more than enough in this case ;)

Bumpin' Yota
10-29-2004, 01:11 AM
Hey were you at UltimateAudio 2 in Ocala last saturday the 23, I say someone in a blaxk 4runner and this person was walking into the store there. I thought it might have been you

nope not I. The 23rd i was in sarasota shooting sporting clays....dunno if i can make this show....:(

My truck is black with 5% limo tint all around with clears all around save the tail lights....grrrr

shawnfleming
10-29-2004, 09:34 AM
Is there trailer parking if I bring my van? :clap:

supraman1379
10-29-2004, 08:09 PM
If you park it across the street somewhere there wil be. Then drive it in. But get there early so you can park it somewhere