PDA

View Full Version : 4x Tantric Sounds HD 12's



Jayzbent
06-05-2013, 05:36 PM
Item(s) for Sale:
4 x Tantric Sounds HD 12's Dual 2ohm



Item(s) Description/Condition:
Used but in great shape. These have upgraded spiders rated at 2K each



Price:
$250 each. No Trades. 2 Sold 2 Left!



Shipping and Miscellaneous Item Information:
On you



Item Pictures:
http://i147.photobucket.com/albums/r289/rebirthofman/IMG_0922_zpsc9062eff.jpg

http://i147.photobucket.com/albums/r289/rebirthofman/IMG_0918_zps65bcbb15.jpg

(List pictures in this section, 1st picture should be your username/date if you have less than 10 positive feedbacks with the i-Trader system or less than 10 references that you have sold to in the past. (These must be listed in your signature, or a link provided to a feedback thread listing these references)).

SUNDOWNBITCH
06-05-2013, 05:45 PM
Impedance?

mylows10
06-05-2013, 05:47 PM
jay , why are you selling everything ? whats up man ?

Jayzbent
06-05-2013, 06:33 PM
jay , why are you selling everything ? whats up man ?
Im done burnt out. I have no time to do anything. Nobody around me to help keep me motivated. I'm just spent.

---------- Post added at 05:33 PM ---------- Previous post was at 05:33 PM ----------


Impedance?
Sorry about that dual 2

mylows10
06-05-2013, 06:35 PM
Im done burnt out. I have no time to do anything. Nobody around me to help or keep me motivated. I'm just spent.

---------- Post added at 05:33 PM ---------- Previous post was at 05:33 PM ----------


Sorry about that dual 2
you need to talk to timmy and brandon kain

Jayzbent
06-05-2013, 06:36 PM
you need to talk to timmy and brandon kain
Yeah they been PMing me. Good peps.

Jayzbent
06-05-2013, 06:38 PM
you need to talk to timmy and brandon kain
I think I am just done with the big systems.

mylows10
06-05-2013, 06:38 PM
Yeah they been PMing me. Good peps.

yea pretty cool guys there

mylows10
06-05-2013, 06:40 PM
I think I am just done with the big systems.

too bad

PapaGeno21
06-05-2013, 06:40 PM
Good luck with your sale.

I totally know where you are coming from. I am burnt out as well. Debating on either changing vehicles to make things just easier, or selling ALL my gear and calling it a day.

Jayzbent
06-05-2013, 06:45 PM
too bad
I'm sure once my boy gets to the age of enjoying car audio I will be reinvigorated. But till then meh just gonna stick with my lil beats hehe.

mylows10
06-05-2013, 06:47 PM
I'm sure once my boy gets to the age of enjoying car audio I will be reinvigorated. But till then meh just gonna stick with my lil beats hehe.

cool been there

Bwap
06-05-2013, 06:52 PM
Are there any specs for these?.. cant find them.

Jayzbent
06-05-2013, 07:09 PM
There are no T/S parameters for these. I think these were some of the first HD's made. They are beasty though take 2K all day no sweat they like round 2-2.5^ft3 tuned low.

Youngin
06-05-2013, 07:11 PM
trades?

Jayzbent
06-05-2013, 07:22 PM
trades?
Not at this time no sorry.

nkrell11
06-05-2013, 08:57 PM
If only I hadn't been waiting for x-10's I would be over this I want to try tantric at some point.

Jayzbent
06-05-2013, 09:11 PM
weird page wouldn't load.

nitrodude
06-05-2013, 10:46 PM
Wish you wanted trades. Trading my two hdd 12"s. I want to do four 12"s

garretttt4
06-05-2013, 10:49 PM
Eeeyyyy Jason!!!!! Just send me a few!!! Did you ever finish your build with these?

Jayzbent
06-05-2013, 10:55 PM
Eeeyyyy Jason!!!!! Just send me a few!!! Did you ever finish your build with these?
No I didn't. Been so busy of late no time much of anything.

garretttt4
06-05-2013, 11:04 PM
No I didn't. Been so busy of late no time much of anything.

Did you ever put anything in your comaro? These DD's?

Jayzbent
06-05-2013, 11:18 PM
Did you ever put anything in your comaro? These DD's?
Nope. They are on the shelf too.

garretttt4
06-05-2013, 11:29 PM
Nope. They are on the shelf too.

Awe. Cmon man! At least get something goin! Are you selling everything?

Jayzbent
06-05-2013, 11:34 PM
Awe. Cmon man! At least get something goin! Are you selling everything?
I know bro it ****s. But I have a ton going on at the moment. I am helping a buddy get his 3rd business going (pawn shop). He has a roofing co. and a demo co. also. But he consolidating them to 1 local and it's been nuts. I mean between Family, Work, Bike build, Hydrogrphics side work I am pretty well spent. I may not abandon everything. I talked to a good buddy who is trying to get me motivated to keep going and finish the build.

garretttt4
06-05-2013, 11:37 PM
I know bro it ****s. But I have a ton going on at the moment. I am helping a buddy get his 3rd business going (pawn shop). He has a roofing co. and a demo co. also. But he consolidating them to 1 local and it's been nuts. I mean between Family, Work, Bike build, Hydrogrphics side work I am pretty well spent. I may not abandon everything. I talked to a good buddy who is trying to get me motivated to keep going and finish the build.

Imma text you. Haha ill get your *** in gear!

Jayzbent
06-06-2013, 12:09 AM
Wish you wanted trades. Trading my two hdd 12"s. I want to do four 12"s
If those were SHD's I would probably consider it. But for right now just looking for $$$.

---------- Post added at 11:09 PM ---------- Previous post was at 11:09 PM ----------


Imma text you. Haha ill get your *** in gear!
Shweet!

garretttt4
06-06-2013, 12:12 AM
If those were SHD's I would probably consider it. But for right now just looking for $$$.

---------- Post added at 11:09 PM ---------- Previous post was at 11:09 PM ----------


Shweet!

You know you want a pair of oz's! ;)

nitrodude
06-06-2013, 01:10 AM
If those were SHD's I would probably consider it. But for right now just looking for $$$.[COLOR="Silver"]


**** :(
Wish I had the $

Jayzbent
06-06-2013, 04:58 PM
**** :(
Wish I had the $
Sell those and buy mine :D

nitrodude
06-06-2013, 05:20 PM
Maybe of someone bought this mmats 3500.05 or the tantrics I might.

nitrodude
06-06-2013, 05:20 PM
Maybe of someone bought this mmats 3500.05 or the tantrics I might.

nitrodude
06-06-2013, 05:21 PM
Maybe if someone bought this mmats 3500.05 or the tantrics I might.

nitrodude
06-06-2013, 05:32 PM
Wow post fail :(

Timmy13091
06-06-2013, 08:14 PM
I'm sure once my boy gets to the age of enjoying car audio I will be reinvigorated. But till then meh just gonna stick with my lil beats hehe.

Dude my kid loves anything I do and he's 2! Me and Brandon finally getting loud lol I can't wait till he's about 4 hell be at every show with me lol ..

Timmy13091
06-06-2013, 08:16 PM
yea pretty cool guys there

Thanks Jim ! Sorry I blow ya up with questions lol

mylows10
06-06-2013, 08:28 PM
Thanks Jim ! Sorry I blow ya up with questions lol

it's all good timmy

Jayzbent
06-09-2013, 12:46 AM
Bump!

Jayzbent
06-09-2013, 10:36 AM
Dude my kid loves anything I do and he's 2! Me and Brandon finally getting loud lol I can't wait till he's about 4 hell be at every show with me lol ..
Dude that's freakin awesome! I can't wait Will is 10 months now.

Jayzbent
06-09-2013, 10:36 AM
Dude my kid loves anything I do and he's 2! Me and Brandon finally getting loud lol I can't wait till he's about 4 hell be at every show with me lol ..
Dude that's freakin awesome! I can't wait Will is 10 months now.

Jayzbent
06-09-2013, 08:30 PM
luis e ; clear your PM box bro.

Jayzbent
06-11-2013, 10:20 PM
2 sold via payment plan. 2 to go!