PDA

View Full Version : SOLD/CLOSED Ab xfl 12 d2 new style



rebelfromva
09-12-2012, 05:48 AM
For sale is a ab xfl 12. It is a d2. Sub has been in trunk maybe a month or so. Is loud in the box I have for it. new style basket

Asking 150+ship

Will take better pics when I take it out the box.

http://i226.photobucket.com/albums/dd76/rebelfromva/AA211D60-1EEA-4074-BF97-14C31E750D63-3943-0000019ADF98AC74.jpg

subzero
09-12-2012, 06:49 AM
these are awesome subs. glwmfsn

Flastrongman
09-12-2012, 08:51 AM
taking trade offers?

CAT MAN
09-12-2012, 12:26 PM
why sellin

rebelfromva
09-12-2012, 01:49 PM
Up. Need to find new build so this most go ASAP.

rebelfromva
09-12-2012, 05:48 PM
If local can include box at a great price.

ssteele18
09-12-2012, 05:55 PM
If local can include box at a great price.

Still interested in that iPhone?

rebelfromva
09-12-2012, 06:01 PM
Still interested in that iPhone?

The radio is pending

kushy_dreams
09-12-2012, 06:06 PM
trade for a diamond d6 15 d2?

rebelfromva
09-12-2012, 06:17 PM
trade for a diamond d6 15 d2?

Really need monies

ssteele18
09-12-2012, 06:31 PM
Really need monies

I would consider trading it for this if you end up selling the HU.. Only bc I'm Setting a friend up for her bday ;)

rebelfromva
09-12-2012, 06:39 PM
Buy this. I need the moniez for a new toy.

jamal2490
09-12-2012, 08:35 PM
u live in va?

rebelfromva
09-12-2012, 09:15 PM
u live in va?

Yep and I'll reliever to you. Your an hour away and I need to get out that way anyways to see some old friends. You know where 696 is off 460?

splwj47
09-12-2012, 09:39 PM
what sub u gonna run instead?

rebelfromva
09-12-2012, 09:57 PM
what sub u gonna run instead?

Making me expose my secrets haha. Just know its going to bang.

splwj47
09-12-2012, 09:59 PM
come on, tell us!

rebelfromva
09-13-2012, 12:58 PM
Up

CAT MAN
09-13-2012, 01:03 PM
hopefully he runs some IAD stuff from me. :sneaky:

rebelfromva
09-13-2012, 01:05 PM
hopefully he runs some IAD stuff from me. :sneaky:

Nope I'm going to be louder than you :)

CAT MAN
09-13-2012, 01:06 PM
Nope I'm going to be louder than you :)
bahaha hopefully it will be ready by the next time i see you

ssteele18
09-13-2012, 01:37 PM
Nope I'm going to be louder than you :)

Hey man, I want this. I have a brz1700 that I'd like to trade or sell. If you want it, I'll trade. If not, I'll try to sell it to get the cash for this? It'd be better if you wanna trade though. lol I also still have that iPhone.

rebelfromva
09-13-2012, 01:58 PM
Hey man, I want this. I have a brz1700 that I'd like to trade or sell. If you want it, I'll trade. If not, I'll try to sell it to get the cash for this? It'd be better if you wanna trade though. lol I also still have that iPhone.

Hmmmmm

ssteele18
09-13-2012, 02:03 PM
Hmmmmm

Lol this tells me nothing.

rebelfromva
09-13-2012, 02:10 PM
Lol this tells me nothing.

Tempting but I need monies for the new build

ssteele18
09-13-2012, 02:11 PM
Tempting but I need monies for the new build

Then trade for the iPhone and sell it. lol

CAT MAN
09-13-2012, 04:19 PM
Tempting but I need monies for the new build
When you going to stop acting loud and get there?

rebelfromva
09-13-2012, 04:57 PM
http://i226.photobucket.com/albums/dd76/rebelfromva/DBB5B35F-873D-4D4C-9AD5-72C7FDED1D0D-9834-000004048A5A551D.jpg

http://i226.photobucket.com/albums/dd76/rebelfromva/FAAE707B-CF81-450A-8FDB-30D68AD2BBA7-9834-00000404A0DB4384.jpg

rebelfromva
09-14-2012, 01:46 PM
Uup

ssteele18
09-14-2012, 01:58 PM
Uup

I have a guy that wants my iPhone. If you'll take 150 shipped, I'll sell it to him and get you the money.

rebelfromva
09-14-2012, 02:02 PM
I have a guy that wants my iPhone. If you'll take 150 shipped, I'll sell it to him and get you the money.

Imma go out on guessing but I'll split the shipping with ya and say 165 shipped. If my grandma was still up from fl i would have asked her to meet ya to save shipping

ssteele18
09-14-2012, 02:09 PM
Imma go out on guessing but I'll split the shipping with ya and say 165 shipped. If my grandma was still up from fl i would have asked her to meet ya to save shipping

Lemme talk to him.

rebelfromva
09-14-2012, 02:29 PM
Lemme talk to him.

Pm me your #

ssteele18
09-14-2012, 02:56 PM
Sold;)

ssteele18
09-14-2012, 02:57 PM
Imma go out on guessing but I'll split the shipping with ya and say 165 shipped. If my grandma was still up from fl i would have asked her to meet ya to save shipping

However, This is wrong on so many levels. :p lol

rebelfromva
09-14-2012, 03:14 PM
Haha. It's ptob going be like 40 beans

ssteele18
09-14-2012, 03:19 PM
Alright man. Phone is sold. $165 coming your way?