PDA

View Full Version : Pioneer Premier 880prs receiver ONLY



87caprice
06-13-2012, 08:35 PM
Item(s) for Sale:
I'm selling my 880prs receiver since i cant find my dang faceplate ANYWHERE and kinda getting tired of looking for it.


Item(s) Description/Condition:
This is just the receiver unit ONLY. The only reason Im selling it is because my dumbarse misplaced my faceplate or sum1 stole it out of my car while it was in the paint shop. The deck is like new very mint condition since i take very good car of my electronics. Its the one with the all copper body. Dont want to sell but i cant seem to find a faceplate ANYWHERE.



Price:
The price for this unit is 125 shipped!



Shipping and Miscellaneous Item Information:




Item Pictures:
(List pictures in this section, 1st picture should be your username/date if you have less than 10 positive feedbacks with the i-Trader system or less than 10 references that you have sold to in the past. (These must be listed in your signature, or a link provided to a feedback thread listing these references)).

dbeez
06-13-2012, 08:42 PM
Trade an re se motor for it.

87caprice
06-13-2012, 09:12 PM
Um I dont need that. Lol...hell all I really want in my freakin faceplate. Obo

87caprice
06-13-2012, 10:24 PM
Ok I've just flipped my deck over which since I've had it I've NEVER done since I bought it off ebay. I have a quick question, why is this sticker saying DEH-P800PRS and not the 880prs which is what i bought and what faceplate came with a new deck? Is there a difference in the units.

PHD - USA
06-14-2012, 09:03 AM
does it have a copper chasis?

Kyle!
06-14-2012, 12:41 PM
does it have a copper chasis?

Item(s) for Sale:
I'm selling my 880prs receiver since i cant find my dang faceplate ANYWHERE and kinda getting tired of looking for it.


Item(s) Description/Condition:
This is just the receiver unit ONLY. The only reason Im selling it is because my dumbarse misplaced my faceplate or sum1 stole it out of my car while it was in the paint shop. The deck is like new very mint condition since i take very good car of my electronics. Its the one with the all copper body. Dont want to sell but i cant seem to find a faceplate ANYWHERE.



Price:
The price for this unit is 125 shipped!



Shipping and Miscellaneous Item Information:




Item Pictures:
(List pictures in this section, 1st picture should be your username/date if you have less than 10 positive feedbacks with the i-Trader system or less than 10 references that you have sold to in the past. (These must be listed in your signature, or a link provided to a feedback thread listing these references)).
:confused:

It's the 800prs.

05trailblazer
06-14-2012, 01:03 PM
two diff models here.

Shinju
06-14-2012, 02:42 PM
This for sale thread is fail with out photos and will be closed.

TheUnderFighter
06-14-2012, 02:52 PM
Whole lot of fail going on here.

87caprice
06-14-2012, 10:12 PM
Sorry about the pics, cant get them to upload. Im using my phone but here is the link I put on ebay...yes its the copper case.

Pioneer Premier DEH-P800PRS | eBay (http://www.ebay.com/itm/Pioneer-Premier-DEH-P800PRS-/160823721237?pt=Car_Audio_In_Dash_Receivers&hash=item2571d73d15)

skidaddy13
06-14-2012, 10:57 PM
oddly enough there is a single faceplate on ebay for your cd player

West
06-14-2012, 10:59 PM
oddly enough there is a single faceplate on ebay for your cd player

LMAO, I wonder where the single faceplate came from.

87caprice
06-14-2012, 11:13 PM
LMFAO....man i seen that faceplate but 125, eehhh nah...and that faceplate is all scratched up..mine looked **** near brand new...Here are the pics, just attached phone to laptop!