PDA

View Full Version : SOLD/CLOSED Incriminator Audio Death Row 12s



sacsking916
04-15-2012, 12:06 PM
N Item(s) for Sale:
Up for sale are my Incriminator Audio death row 12s dual 2 woofers. Had them for a few months an only used them for 2 months.



Item(s) Description/Condition:
Visually 9.5/10 since used
mechanically: 9/10 being used. Never had a single issue with these subs.



Price:
450 shipped for both obo
Willing to split up
NO TRADES!!!!




Shipping and Miscellaneous Item Information:
On me


Item Pictures:
http://i.imgur.com/trlQw.jpg
(List pictures in this section, 1st picture should be your username/date if you have less than 10 positive feedbacks with the i-Trader system or less than 10 references that you have sold to in the past. (These must be listed in your signature, or a link provided to a feedback thread listing these references)).

splwj47
04-15-2012, 12:44 PM
to bad there not 15s these would be sold now. :crying:

sacsking916
04-15-2012, 01:00 PM
to bad there not 15s these would be sold now. :crying:

They're great subs. Switching things up so these gotta go ya know. Thanks

splwj47
04-15-2012, 01:02 PM
They're great subs. Switching things up so these gotta go ya know. Thanks

ya i would love to try some IAs out, but looking for 15s. i would have bought them right now if they were.

sacsking916
04-15-2012, 01:04 PM
ya i would love to try some IAs out, but looking for 15s. i would have bought them right now if they were.

****. Now I wish they were 15s ha ha

splwj47
04-15-2012, 01:23 PM
****. Now I wish they were 15s ha ha

lol u and me both. GLWS man

sacsking916
04-15-2012, 01:30 PM
lol u and me both. GLWS man

Thanks

Corybrdmn
04-15-2012, 01:34 PM
****. Now I wish they were 15s ha ha

Trade for 15" fi btl triple stacked fully loaded dvc 2 ohm sub? Pm me I want these lol

sacsking916
04-15-2012, 01:38 PM
Trade for 15" fi btl triple stacked fully loaded dvc 2 ohm sub? Pm me I want these lol

Sorry man no trades. Already know what I'm running just need to fund it now. Thanks though.

Imtjnotu
04-15-2012, 03:32 PM
trades?

pinoy2o9
04-15-2012, 03:34 PM
PM'd

splwj47
04-15-2012, 03:36 PM
Sorry man no trades. Already know what I'm running just need to fund it now. Thanks though.

what you gonna be running?

Why So Cereal?
04-15-2012, 03:47 PM
trades?

This, u didn't specify.....


























GLWS

sacsking916
04-15-2012, 04:59 PM
PM'd
Replied

trades?
No sir. Sorry

what you gonna be running?
All cadence

This, u didn't specify.....


























GLWS

Edited for no trades an thanks bro.

Corybrdmn
04-15-2012, 05:24 PM
Price negotiable at all?

sacsking916
04-15-2012, 09:28 PM
Price negotiable at all?

Shoot me an offer. Worst I could say is no

sacsking916
04-16-2012, 12:04 AM
Bump

sacsking916
04-16-2012, 09:31 AM
Up

sacsking916
04-16-2012, 03:25 PM
Afternoon bump.

slvrado28z
04-16-2012, 03:33 PM
glws i have the 15s death rows and im really happy with them..anyways bump for some good subs. and you should take a pic of the back there pretty lol

NoPh33rRaCiNg
04-16-2012, 07:37 PM
op is a scammer

sacsking916
04-16-2012, 10:06 PM
op is a scammer

Awwww the nicest things you say. How was that show yesterday??

sacsking916
04-17-2012, 11:01 AM
Ttt

sacsking916
04-18-2012, 01:51 AM
Nighttime bump

sacsking916
04-18-2012, 01:04 PM
Morning bump

sacsking916
04-18-2012, 06:52 PM
Bump

Imtjnotu
04-18-2012, 06:57 PM
no bumps woman

sacsking916
04-18-2012, 07:02 PM
no bumps woman

Pending

sacsking916
04-18-2012, 09:07 PM
Ttt

sacsking916
04-20-2012, 02:34 PM
Bump

sacsking916
04-21-2012, 11:39 AM
Bump

sacsking916
04-22-2012, 12:12 PM
Ttt

sacsking916
04-23-2012, 01:13 AM
Up

Imtjnotu
04-23-2012, 01:22 AM
I'm sorry brosef

brodeisel
04-23-2012, 11:16 AM
da white boy bumb

sacsking916
04-23-2012, 08:38 PM
I'm sorry brosef
All good broski.

da white boy bumb

Bump

metallicaddict
04-23-2012, 11:45 PM
if the rest of my toys sell quick, i'm all over these!

sacsking916
04-24-2012, 10:53 AM
if the rest of my toys sell quick, i'm all over these!

Sounds good. Just lemme know

Ttt

sacsking916
04-24-2012, 09:00 PM
Bump. Price is obo

vitveet
04-25-2012, 02:17 AM
$350 shipped?
[email protected]

V.

sacsking916
04-25-2012, 10:11 AM
Ttt

sacsking916
04-26-2012, 10:32 AM
Ttt

sacsking916
04-27-2012, 01:28 AM
Up

sacsking916
04-27-2012, 09:48 AM
Morning bump.

sacsking916
04-27-2012, 10:54 PM
Up

GAMEOVERCCA
04-27-2012, 10:56 PM
how do you still have these?!? there like the best 1000rms sub in the price range... imo

splwj47
04-27-2012, 11:11 PM
:hmmmm maybe i should do 4 12s:confused: theres these 2 plus another one on the forum, i would just have to track down a 4th one.

sacsking916
04-28-2012, 10:49 AM
how do you still have these?!? there like the best 1000rms sub in the price range... imo
No idea lol. I gave em over 2k each an they took it absolutely no problem.

:hmmmm maybe i should do 4 12s:confused: theres these 2 plus another one on the forum, i would just have to track down a 4th one.
It'd be a loud ride with 4 of these vs the 2 15s.

I have death row 15's. They are gangsta. Very underrated power wise. I'm an Incriminator dealer. Somebody buy these subs, you won't be disappointed with IA.
IA is known for quality than can take loads of abuse. Great subs

This weekend only til monday I'll do 435 shipped for the pair conus

sacsking916
04-28-2012, 11:09 AM
If people want one that's fine as long as another buyer is there for the other. For individual subs would be 220.

sacsking916
04-28-2012, 08:23 PM
Up

sacsking916
04-29-2012, 11:18 AM
Ttt. 435 shipped for the pair or 220 each as long as there's 2 buyers.

sacsking916
05-03-2012, 12:51 AM
Pending

sacsking916
05-03-2012, 02:23 AM
Sold sold sold