PDA

View Full Version : SOLD/CLOSED FS - Rockford Fosgate T40001bd



HyPnAwTiKpImP
08-05-2011, 07:53 PM
Item(s) for Sale:
Rockford Fosgate T40001bd



Item(s) Description/Condition:

Good Condition 8.5/10 used to push my 18in Atomic APXX.comes with bass knob


Price:

$950 shipped OBO willing to trade for an xbox360 with kinect + cash on your end



Shipping and Miscellaneous Item Information:
NOT SHIPPING FIRST !!!!!!



Item Pictures:
(List pictures in this section, 1st picture should be your username/date if you have less than 10 positive feedbacks with the i-Trader system or less than 10 references that you have sold to in the past. (These must be listed in your signature, or a link provided to a feedback thread listing these references)).

http://i55.tinypic.com/214z9fs.jpg
http://i54.tinypic.com/jl7azp.jpg
http://i56.tinypic.com/a4h0z.jpg
http://i51.tinypic.com/51doww.jpg

infamous_e46
08-05-2011, 07:57 PM
:(

sacsking916
08-05-2011, 08:01 PM
Moar pics of the chick in your ava

Dirtrider4eva
08-05-2011, 08:31 PM
glws. nice amp.

dbeez
08-05-2011, 08:36 PM
unfortunately your gonna need to read the rules cause those pics arent cutting it.

HyPnAwTiKpImP
08-05-2011, 08:50 PM
Moar pics of the chick in your ava
i'll post some in a few

glws. nice amp.
thx man

unfortunately your gonna need to read the rules cause those pics arent cutting it.
dont worry i'll make it cut for u .
http://i55.tinypic.com/214z9fs.jpg

Dirtrider4eva
08-05-2011, 09:02 PM
i want....

HyPnAwTiKpImP
08-05-2011, 09:05 PM
sent u a pm

dbeez
08-05-2011, 09:08 PM
good job bro

sacsking916
08-05-2011, 09:21 PM
now pics of the said chick. pm is fine :D

Dirtrider4eva
08-05-2011, 09:27 PM
now pics of the said chick. pm is fine :D

if its to all of us. i want this badly.lol. ill do something strange for some change. :greedy:

HyPnAwTiKpImP
08-05-2011, 09:29 PM
if its to all of us. i want this badly.lol. ill do something strange for some change. :greedy:

clear ur PM

sacsking916
08-05-2011, 09:29 PM
if its to all of us. i want this badly.lol. ill do something strange for some change. :greedy:

thats the scary part. ha ha.

HyPnAwTiKpImP
08-05-2011, 09:32 PM
http://i51.tinypic.com/219tjc1.jpg

Dirtrider4eva
08-05-2011, 09:33 PM
im refering to get this amp.lol and pms cleared.

HyPnAwTiKpImP
08-05-2011, 09:33 PM
thats the scary part. ha ha.

lmaooo

infamous_e46
08-05-2011, 09:41 PM
who is that chick

kramer_212
08-05-2011, 09:42 PM
wow, this is in Herculaneum condition, wish i had extra monez laying around

glws anyways

BlactimusCrime
08-05-2011, 09:44 PM
ill take a pm with those pics if u dont mind... :sneaky:

sacsking916
08-05-2011, 09:45 PM
ill take a pm with those pics if u dont mind... :sneaky:

still waiting on mine :crap:

HyPnAwTiKpImP
08-05-2011, 09:50 PM
still waiting on mine :crap:
i posted 1 pix on page 1 i'll make a folder and upload it later on

sacsking916
08-05-2011, 09:53 PM
http://i51.tinypic.com/219tjc1.jpg

:awesome:

sacsking916
08-05-2011, 09:57 PM
o yeah btw GLWS beast of an amp. whats it birthed at?

HyPnAwTiKpImP
08-05-2011, 10:27 PM
i dont have the birth sheet :crap:

Nater
08-07-2011, 12:34 AM
Xbox with kinect and how much$

assassin1840
08-07-2011, 01:52 AM
chick is bad props to ya

ItsAJeepThing
08-07-2011, 03:19 AM
All this talk about this hot chick forgot a ****** amp was for sale :laugh:

HyPnAwTiKpImP
08-08-2011, 01:37 AM
All this talk about this hot chick forgot a ****** amp was for sale :laugh:

lmaooo i know right

trade pending still send me some offers if this one backs out

Dirtrider4eva
08-08-2011, 08:02 PM
if you are referring to me.
ygpm'd

HyPnAwTiKpImP
08-10-2011, 11:44 AM
Morning Bump

HyPnAwTiKpImP
08-16-2011, 04:26 PM
Sold!!!!!!