PDA

View Full Version : FS: Everything!!!



Bumpin' Goalie
05-07-2011, 03:56 PM
Item(s) for Sale:

You see it, it's for sale.

Item(s) Description/Condition:

Varying, though all are very well taken care of. Some are new/mint.

Price:

MTX 4202: 70
Dcons: 150 together
AQ1200d: Pending local
Skar: Pending local (store related)
Kenwood KDC x-693: WTT for other deck possibly.
JL 300/2: Offers

Shipping and Miscellaneous Item Information:

Buyer's choice. To be added.


Item Pictures:
http://i768.photobucket.com/albums/xx326/brick1331/2011-05-07_14-41-52_128.jpg
(List pictures in this section, 1st picture should be your username/date if you have less than 10 positive feedbacks with the i-Trader system or less than 10 references that you have sold to in the past. (These must be listed in your signature, or a link provided to a feedback thread listing these references)).

Shinju
05-07-2011, 03:58 PM
If you were local I would take those Dcons in a heartbeat.... Ugh! I can find some killer amplifiers here in WA state but never any good used subs!

whitedragon551
05-07-2011, 03:59 PM
I kind of want an AQ and a DCON. Hmm.

Bumpin' Goalie
05-07-2011, 04:06 PM
If you were local I would take those Dcons in a heartbeat.... Ugh! I can find some killer amplifiers here in WA state but never any good used subs!

I can make it worth your while even after shipping. Can't beat my prices. :)


I kind of want an AQ and a DCON. Hmm.

If the pending sale falls through, and the Dcons are still here, I can do package deals.

Shinju
05-07-2011, 04:06 PM
PM me details, I just spent 800.00 on processing for my SQ ride lol so its gotta be a OMG deal!

Bumpin' Goalie
05-07-2011, 04:09 PM
PM me details, I just spent 800.00 on processing for my SQ ride lol so its gotta be a OMG deal!

PM'd. I make "OMG" deals all the time. You want it, I don't need it...crazy things can happen!

Trades accepted on everything by the way. Mostly looking for mids/tweeters, possibly H/U. No need for amps at this time.

Best wishes to all!

Slayerx
05-07-2011, 04:11 PM
How much for the deck?

Bumpin' Goalie
05-07-2011, 04:16 PM
How much for the deck?

Mainly looking for other deck trades for it. One of the few things I don't want to take cash for. Weird, right? :crazy:

Mitch86
05-07-2011, 04:19 PM
Wanna meet me half way for the dcons and box? :D

Bumpin' Goalie
05-07-2011, 04:23 PM
Wanna meet me half way for the dcons and box? :D

Give me a location, and I'll let Google Maps decide for me.

I may have time this week. If it's not too far, I can do $130+gas costs, box included. That's cheaper than a single Dcon shipped, no? ;)

WhyUmad
05-07-2011, 04:28 PM
pm me lowest price shipped to 33068 on the 300/2

Slayerx
05-07-2011, 04:29 PM
Lame :(
Glwt? Lol

Brian_smith06
05-07-2011, 04:31 PM
PM me details, I just spent 800.00 on processing for my SQ ride lol so its gotta be a OMG deal!

What processing was 800?

Bumpin' Goalie
05-07-2011, 04:40 PM
What processing was 800?

BitONE? Idk. There are some things out there that have quite the price tag on them. Some are well worth it, though!

---------- Post added at 01:40 PM ---------- Previous post was at 01:40 PM ----------


pm me lowest price shipped to 33068 on the 300/2

PM'd


Lame :(
Glwt? Lol

Thank you! I'll let you know if I'll entertain cash offers on it later.

Brian_smith06
05-07-2011, 04:54 PM
BitONE? Idk. There are some things out there that have quite the price tag on them. Some are well worth it



Really? I thought those were only 600? Well I suppose after you factor in a decent cd transport then you're at the 800 mark. Oh well. Sorry to clutter your thread

Bumpin' Goalie
05-07-2011, 04:55 PM
Really? I thought those were only 600? Oh well. Sorry to clutter your thread

Don't be, a bump is a bump is a bump. :D

Brian_smith06
05-07-2011, 04:57 PM
True. You do have some nice stuff. I wouldn't mind those subs. Looks like I could save some space switching to them

Bumpin' Goalie
05-07-2011, 04:59 PM
True. You do have some nice stuff. I wouldn't mind those subs. Looks like I could save some space switching to them

Sure could! I do my best to keep my PM box available, so feel free to make offers.

Shinju
05-07-2011, 05:29 PM
What processing was 800?

DQX, DCC and 3 Litebox amplifiers well processing and amplifiers lol.

fiji24
05-07-2011, 07:44 PM
I want the dcons, pm me lowest priced shipped to 90230... does the box come with them?

jcarnes2
05-07-2011, 08:06 PM
pm'd

Bumpin' Goalie
05-07-2011, 08:08 PM
I want the dcons, pm me lowest priced shipped to 90230... does the box come with them?

The box could come with them, but shipping an enclosure isn't my favorite thing to do.


pm'd

Just got home. Beginning to reply to all PM's. This could take a while...bunches lol.

Bumpin' Goalie
05-07-2011, 09:44 PM
All PM's replied; inbox room made.

Buck
05-07-2011, 09:45 PM
Good guy here. I will know about the 1200 on the 12th, whether or not he's going to get it.

Bumpin' Goalie
05-07-2011, 10:09 PM
Good guy here. I will know about the 1200 on the 12th, whether or not he's going to get it.

Here that folks? AQ1200d is "Pending" until the 12th. :)

Bumpin' Goalie
05-07-2011, 10:53 PM
dumple, clear your PM's. :)

Bumpin' Goalie
05-08-2011, 05:37 PM
Bumpage.

Bettr n' Revrse
05-08-2011, 05:46 PM
Trade me the Deck for my OS Sony... Id like that scar too

Bumpin' Goalie
05-08-2011, 08:39 PM
Trade me the Deck for my OS Sony... Id like that scar too

So I'd be giving up T/A, 24 bit DAC, iPod interface, any multiple other features for...? ;)

Also, if the Skar is still here by the end of the week, it'll be up for sale. Original packaging, mint, box optional (local preferred for box). Just sayin'. I need to make room for summer, and my fall move.

Bettr n' Revrse
05-08-2011, 08:42 PM
O come on its a great trade! I dont even need the Skar but I wanna try one and the box is **** lol

Bumpin' Goalie
05-08-2011, 08:45 PM
O come on its a great trade! I dont even need the Skar but I wanna try one and the box is **** lol

I'll pass on the trade for now lol. Though it'd compliment my other O/S Sony...

Also, I could cut you a sweet deal if it came down to it. It's a hefty woofer!

Bettr n' Revrse
05-08-2011, 08:47 PM
What where ya thinkin? you can IM me if you want...

Bumpin' Goalie
05-08-2011, 10:48 PM
Dcons pending.

fiji24
05-09-2011, 04:14 AM
So i never got a pm..... nice lulz

Bumpin' Goalie
05-09-2011, 10:30 AM
So i never got a pm..... nice lulz

Odd, I recall checking shipping expenses and writing one up. I'm unsure why it may not have been received.

PM coming your way now.

Sorry for any inconvenience.

Bettr n' Revrse
05-10-2011, 04:34 PM
Maybe we trade????

Bettr n' Revrse
05-13-2011, 03:54 AM
The Skar is mine!

Bumpin' Goalie
05-13-2011, 04:52 PM
SSA Dcons SOLD

AQ1200d SOLD

Skar and Enclosure PENDING

captaincheesey
05-13-2011, 04:54 PM
Is the MTX amp sold?

Bumpin' Goalie
05-13-2011, 04:55 PM
Is the MTX amp sold?

No sir, it's still here.

Bettr n' Revrse
05-13-2011, 04:56 PM
SSA Dcons SOLD

AQ1200d SOLD

Skar and Enclosure PENDING

Pending cuz you wont ship them lol

Buck
05-13-2011, 04:56 PM
I couldn't get a hold of my friend, but see you already sold it. Good deal.

I added duct tape to my box, it got louder.

Someone buy this guys ish.

Bumpin' Goalie
05-13-2011, 04:59 PM
Pending cuz you wont ship them lol

I can get it out Monday lulz. :)


I couldn't get a hold of my friend, but see you already sold it. Good deal.

I added duct tape to my box, it got louder.

Someone buy this guys ish.

Waited until after the 12th. :D

And thanks!

Bettr n' Revrse
05-13-2011, 05:00 PM
I can get it out Monday lulz. :)

Waited until after the 12th. :D

And thanks!

My sub will be here today so I need a box lol

Bumpin' Goalie
05-13-2011, 05:03 PM
My sub will be here today so I need a box lol

I'll see if I can't get it out tomorrow then, the store would be closed before I could get there tonight. Customer service comes first.

PM me shipping info, and I'll see if I can hunt down a proper sized box.

Bettr n' Revrse
05-13-2011, 05:05 PM
I'll see if I can't get it out tomorrow then, the store would be closed before I could get there tonight. Customer service comes first.

PM me shipping info, and I'll see if I can hunt down a proper sized box.

No big deal man no sense in making a special trip just to ship my sh*t lol...

Bumpin' Goalie
05-13-2011, 05:10 PM
No big deal man no sense in making a special trip just to ship my sh*t lol...

I'll get it out within 36 hours of payment. :) So it's up to you when it goes out lol.

Bumpin' Goalie
05-16-2011, 05:41 PM
Dcons/enclosure combo sold.

AQ1200d sold.

Skar/enclosure gone.

jcp420
05-16-2011, 07:13 PM
Whart you still got?

Bumpin' Goalie
05-16-2011, 07:24 PM
MTX 4202, JL 300/2...uhm...could still throw up trades for the KDC X-693.

Only interested trades at this time would be tweeters or head units with T/A, etc.

tc300
05-16-2011, 07:54 PM
I have an alpine cda 7892 with T/A... Never really have used or even know how!! Lol
deck has been in one car and still is.. Been thinkn bout getn something newer so i can use my iphone/ipods for music

Bumpin' Goalie
05-16-2011, 07:57 PM
I have an alpine cda 7892 with T/A... Never really have used or even know how!! Lol
deck has been in one car and still is.. Been thinkn bout getn something newer so i can use my iphone/ipods for music

Cool little unit, but I'd like to keep iPod interface as well. Forgot to mention that, I suppose.

Thanks though! :)

tc300
05-16-2011, 08:03 PM
Can you explain how the ta works..?? Ive played with it a few times, just seems like it moves the sound... Kinda like fader sort of..

Bumpin' Goalie
05-16-2011, 08:22 PM
Can you explain how the ta works..?? Ive played with it a few times, just seems like it moves the sound... Kinda like fader sort of..

Delays the signal to a speaker in tiny increments based on distance from listening position.

Let's say the right speaker is further than the left. Input the distances, and the T/A programming will delay the left speaker a tad so the sound from each speaker will arrive in unison.