PDA

View Full Version : 107.5 wgci car show in Chicago



BigJoker
06-08-2009, 09:14 AM
Car and Bike Show.

Sunday June 14th 2pm til 6pm

Murray's O'Reilly Auto Parts 3310 W. Roosevelt

Registration begins at 2. first come first serve. no entry fee.

more info here

http://www.wgci.com/pages/carbikeshow09.html?feed=129853&article=5519756

dasinde91
06-08-2009, 05:01 PM
I love how they dont put up any class's for the show....

crash9201
06-08-2009, 05:46 PM
im still debating on heading out there with no sounds in the car. if my dad wasnt being gay about it id just take out the 94 roadking flh.... thing is a monster, prolly does 11.5-12 quater miles now since he detuned it

TurdFergueson2
06-10-2009, 11:08 AM
This event is in the heart of the Ghetto. Walking distance for me. I wouldn't be too scared as the police station is right around the corner and the Eisenhower expressway is blocks away as well. I say if you KNOW you're loud, I'd come check it out. Anybody who halfway knows what they're doing can win the 500 dollars. You will be mostly competing against 4 L7 12s w/ prefabbed boxes in trunks with ****** electrical. More than likely someone from DOA will win it. But this is your chance to be on the radio and win some real money.

gotparts90
06-10-2009, 11:22 AM
so deerhunt get a new system and and a 10 piece for this?

bumpin buick
06-10-2009, 11:26 AM
If I didnt have the big show in Madison the same day you guys know id be down, im always about winning money lol.

mlstrass
06-10-2009, 11:30 AM
I have to work that day, but I wouldn't win because I designed my car to be loud inside, not heard from the outside. What the hell was I thinking....

DOA will have fun at this one though, using their fleamarket junk to beat up on numerous JL/Kicker set ups.

TurdFergueson2
06-10-2009, 11:31 AM
so deerhunt get a new system and and a 10 piece for this?

LOL He can try that **** around my house if he wants to. It is a Popeyes not far from there. It's also a McDonalds, a Subway, and an ok chinese food place in the same area. There used to be a Magic Johnson theater there, but they closed it up.

audioarsonal
06-10-2009, 11:33 AM
Churchs>Popeyes

moneybags
06-10-2009, 06:02 PM
Von
Do they let white people in the hood:D

TurdFergueson2
06-10-2009, 06:07 PM
I'll vouch for you. You'll just be light skinned that day. Like I said, there's a police station right behind the event. You'll be ok.

TurdFergueson2
06-10-2009, 06:09 PM
Churchs>Popeyes

No. I don't eat either, but when I was, it wasn't Church's. That's the worst chicken chain in history. I've been hungry as a mofo and I passed up Church's.

crash9201
06-10-2009, 06:13 PM
churches is nasty, if your ever in the greater joliet area, go to chicken and spice, they sell chicken chunks and omfg their delicious. its just a big hunk of fried chicken and comes with sweet and sour souce(not like a chinese resturant, its good tho) and their homemade hot sauce... both suaces are amazing.... i saw you guys talking about chicken so i had to bring up chicken and spice.... but ya im def not making to this show, i got almost everything i need coming in the next few weeks/days, next thing im buying is some 1/0 for the big3... if any1 around here has some laying around... ill take it :)

TurdFergueson2
06-10-2009, 06:16 PM
churches is nasty, if your ever in the greater joliet area, go to chicken and spice, they sell chicken chunks and omfg their delicious. its just a big hunk of fried chicken and comes with sweet and sour souce(not like a chinese resturant, its good tho) and their homemade hot sauce... both suaces are amazing.... i saw you guys talking about chicken so i had to bring up chicken and spice.... but ya im def not making to this show, i got almost everything i need coming in the next few weeks/days, next thing im buying is some 1/0 for the big3... if any1 around here has some laying around... ill take it :)

LOL.... Come to the show and I can sell you some. I got 1/0 Knu wire and 1/0 and 2/0 welding wire. I'm a long way off from my build so I can sell you some wire. I think my shortest run might be like 15 feet give or take.

BigJoker
06-11-2009, 12:54 AM
Von
Do they let white people in the hood:D

you will fit right in. with your 22's.

mlstrass
06-14-2009, 09:48 AM
2pm start so those lazy DOA bastards might roll out of bed and on time for this one...

Don't forget to loosen all the screws on your rides for more rattles/street cred LOL

headlesskoopa
06-14-2009, 10:47 AM
2pm start so those lazy DOA bastards might roll out of bed and on time for this one...

Don't forget to loosen all the screws on your rides for more rattles/street cred LOL

its sad but true i just woke up and said more shows should be at this time.

BigJoker
06-14-2009, 11:22 AM
see yall beaners there

mlstrass
06-14-2009, 12:02 PM
its sad but true i just woke up and said more shows should be at this time.

Cookies for breakfast :confused: :laugh:

mlstrass
06-14-2009, 12:03 PM
see yall beaners there

I might roll down after work if it's worth the drive. I'll call Martin around 3:00 and see what's up...

Chitown_impala
06-14-2009, 12:49 PM
im coming 2 prefab L7 proud of it, big blue tahoe yuo will see me

Twista89
06-14-2009, 12:54 PM
I wish I could go....gotta work for 2 to 9......

mlstrass
06-14-2009, 03:16 PM
im coming 2 prefab L7 proud of it, big blue tahoe yuo will see me

Koopa has competition :D

Unless he got another amp then he'll **** on those L7's...

TurdFergueson2
06-14-2009, 07:50 PM
Koopa has competition :D

Unless he got another amp then he'll **** on those L7's...



The Bullshit Caddy won. Alex is going to buy us a TL and some BBQ with the 500. Win Win for DOA. He beat a dude with 16 12s and 10kW.

We need business cards for Mike's Chop Shop.

TurdFergueson2
06-14-2009, 07:52 PM
I think I saw SBlazer there too. Isn't he from the Chicago area?

Corey J.
06-14-2009, 07:53 PM
What was the winning score ?

moneybags
06-14-2009, 09:59 PM
The Bullshit Caddy won. Alex is going to buy us a TL and some BBQ with the 500. Win Win for DOA. He beat a dude with 16 12s and 10kW.

We need business cards for Mike's Chop Shop.

he only won because of the caddy emblem:celebra::goldcup:

GearGuy2001
06-14-2009, 10:00 PM
What was the winning score ?

Im going to guess low 150s... maybe 151?

Corey J.
06-14-2009, 10:08 PM
Nice ! I met a bunch od DOA guyz at dropfest an they are a loud crowd !

mlstrass
06-14-2009, 10:22 PM
CONGRATS to BigJoker aka Alex the Polack for taking 1st place and the $500 cash :thumbsup::toast::moon::*******::applause::goldcup :

mlstrass
06-14-2009, 10:23 PM
This was in da hood, so the meter was some guy's ears :crazy:

GearGuy2001
06-14-2009, 10:25 PM
This was in da hood, so the meter was some guy's ears :crazy:

hahahaha

are you serious mike?

dasinde91
06-15-2009, 12:22 AM
So what was the winning score?
Does anyone have some pics?
Was it a big turnout & what kind of meter was it?

Twista89
06-15-2009, 01:08 AM
I seen alot of bike groups riding up that way...I wanted to go so bad...

audioqueboy
06-15-2009, 01:16 AM
Alot of people was around that Green Explorer LOL

TurdFergueson2
06-15-2009, 01:19 AM
yeah it was the DJ Phantom dude for anyone familiar just sitting in the cars and letting you pound. For what it's worth, Alex (Big_Joker) beat out a dude with 16 hifonics 12s and a 10kw hifonics amp.

It was a big *** crowd. I recognized a few of the people with show cars. Some of the Illstate Big Body customs people were there, as well as a few other guys from some shows I've been to.

TurdFergueson2
06-15-2009, 01:21 AM
I seen alot of bike groups riding up that way...I wanted to go so bad...

I was just in your area today visiting a friend at like 10 this morning. was that you that tried to sell me the weed?........lol J/K but that did happen.

TurdFergueson2
06-15-2009, 01:23 AM
So what was the winning score?
Does anyone have some pics?
Was it a big turnout & what kind of meter was it?

No Meter Brah........ No Termlabs in the hood. But the loudest guys are doing 150s so if you're louder than that, you had a shot at 500 bucks.

Abel
06-15-2009, 08:23 AM
so all you had to do was give the best demo to win??? I could have done that :)

sniperx85
06-15-2009, 09:04 AM
I'm sorry i missed it. I diddnt wake up till about 3pm. Then around 4:30, I thought to myself, isn't there somewhere I should be? Then it dawned on me.............. MCDONALDS!!!! Then after scarfing down some food, it dawned on me again, CAR SHOW!!!!! By then it was already to late.

mlstrass
06-15-2009, 09:29 AM
so all you had to do was give the best demo to win??? I could have done that :)

Celine would have done it for you ;)

crash9201
06-15-2009, 09:34 AM
man, i hate how expensive car audio **** is.... i gotta get abunch of ****, i wanna get the altima LOUD! but i have no moneys.... collection plate?

mlstrass
06-15-2009, 09:43 AM
I've got an EA alt I'll donate for a reasonable price. Also have a 9515 and box...

crash9201
06-15-2009, 09:47 AM
we have talked about the alt thru pms, did you find out if it will fit on a 2nd gen altima? and i just woke up an hour so ago, wth do is the 9515 again?(brainfart)

Twista89
06-15-2009, 09:49 AM
I was just in your area today visiting a friend at like 10 this morning. was that you that tried to sell me the weed?........lol J/K but that did happen.

10 in the morning i was sitting in my car rolling my own blunt lol.....

crash9201
06-15-2009, 09:53 AM
you rolled a blunt for just you? come on man sharing is caring

Twista89
06-15-2009, 11:44 AM
you rolled a blunt for just you? come on man sharing is caring

hey Id have no problems sharing...but if ur not around when Im rolling then tough luck lol....

crash9201
06-15-2009, 12:56 PM
good point, cant exactly stick your head out the window and scream "WHO WANTS TO SMOKE A BLUNT"

BigJoker
06-15-2009, 02:00 PM
The Bullshit Caddy won. Alex is going to buy us a TL and some BBQ with the 500. Win Win for DOA. He beat a dude with 16 12s and 10kW.

We need business cards for Mike's Chop Shop.

i didn't win :D


Alot of people was around that Green Explorer LOL

no they weren't


so all you had to do was give the best demo to win??? I could have done that :)

should of came. they have 3 or 4 more shows. you can go to the other ones.



I'm sorry i missed it. I diddnt wake up till about 3pm. Then around 4:30, I thought to myself, isn't there somewhere I should be? Then it dawned on me.............. MCDONALDS!!!! Then after scarfing down some food, it dawned on me again, CAR SHOW!!!!! By then it was already to late.

loser.

mlstrass
06-15-2009, 02:29 PM
Give me some dates for the other shows, so I can see if I'm off work and can make it down...

BigJoker
06-15-2009, 02:40 PM
Give me some dates for the other shows, so I can see if I'm off work and can make it down...

2 this weekend. one on sat for Koopa's Westloop and the dimes and dubs show on sunday.

mlstrass
06-15-2009, 02:40 PM
Alot of people was around that Green Explorer LOL

They wanted to give you some prison lovin :laugh:

headlesskoopa
06-15-2009, 02:49 PM
the one for westloopauto is more of a car show no comp

BigJoker
06-15-2009, 03:57 PM
the one for westloopauto is more of a car show no comp

its whatever i say it is.

kustomotion
06-15-2009, 03:59 PM
nice 2 meet u DOA katz. u guys love AQ/DD huh lol. u guys some kool katz. hopefully ill b back in the mix. show u DOA guys how to wang ;)

Turd i need some that wire,u got some forsale?

mlstrass
06-15-2009, 04:22 PM
DOA guys are all fegs :eek:

They really run Alpine stuff with DD/AQ dustcaps cause they're ballers like that :laugh:

crash9201
06-15-2009, 05:35 PM
nice 2 meet u DOA katz. u guys love AQ/DD huh lol. u guys some kool katz. hopefully ill b back in the mix. show u DOA guys how to wang ;)

Turd i need some that wire,u got some forsale?

i need some wire; got some 0 gauge? lol for reall tho; any1 got some leftover 0 guage? i gotta get the big3 done; its buggin me

Abel
06-15-2009, 05:38 PM
i need some wire; got some 0 gauge? lol for reall tho; any1 got some leftover 0 guage? i gotta get the big3 done; its buggin me

I have a ton of wire in my garage come get some :)

Abel
06-15-2009, 05:40 PM
i didn't win :D



no they weren't



should of came. they have 3 or 4 more shows. you can go to the other ones.




loser.


I would have gone but still no recones for me :( Ill prob be in hiding till Maxsonics show due to project new box :) Ill come out to play when its all finished, all that i still need to do is ummmmmmmmm everything lol.

crash9201
06-15-2009, 05:45 PM
I have a ton of wire in my garage come get some :)

pm sent; lemme know

audioqueboy
06-15-2009, 07:10 PM
i didn't win :D



no they weren't



should of came. they have 3 or 4 more shows. you can go to the other ones.




loser.


STOP LYING MR 500

mlstrass
06-15-2009, 11:45 PM
STOP LYING MR 500

That ***** better be buying me some Harold's with his winnings :D

snb778
06-16-2009, 12:05 AM
was there a guy in a blue suburban with my 18"HDC3 and flexstoned box with the FI symbol on it hangin around you guys?

BigJoker
06-16-2009, 12:34 AM
was there a guy in a blue suburban with my 18"HDC3 and flexstoned box with the FI symbol on it hangin around you guys?

i'm not sure. i didn't walk around alot.

BigJoker
06-16-2009, 12:34 AM
That ***** better be buying me some Harold's with his winnings :D

D.O.A BBQ at your house when i get the check.

Abel
06-16-2009, 12:57 PM
D.O.A BBQ at your house when i get the check.

Better throw me an invite for the BBQ !!!!

moneybags
06-16-2009, 01:24 PM
D.O.A BBQ at your house when i get the check.

So the hell with hotdogs and burgers we are getting steaks:D

headlesskoopa
06-16-2009, 02:02 PM
Better throw me an invite for the BBQ !!!!

sure will

BigJoker
06-16-2009, 05:54 PM
Better throw me an invite for the BBQ !!!!

you and TommyK are always welcome.

TurdFergueson2
06-16-2009, 05:59 PM
was there a guy in a blue suburban with my 18"HDC3 and flexstoned box with the FI symbol on it hangin around you guys?

Some dude did say he had an AQ sub, but he wasn't parked in the lot I guess.

TurdFergueson2
06-16-2009, 06:02 PM
Better throw me an invite for the BBQ !!!!

Joker was going to invite some Shockwave people so you may not wanna go.....:eek:

Abel
06-16-2009, 08:53 PM
Joker was going to invite some Shockwave people so you may not wanna go.....:eek:

Oh snap im soooooo going to ask to join cockwave!!!!! Think they will take me?????

mlstrass
06-16-2009, 09:48 PM
Oh snap im soooooo going to ask to join cockwave!!!!! Think they will take me?????

they might try to take you from behind :eek:

You and tommy will have to make it up for the next DOA meet at my house. I'll be sure to send out an invite...

headlesskoopa
06-16-2009, 10:18 PM
dont eat for a few days as they will force feed you for no reason. PS I wasnt always this fat .......... yes i was nevermind

robinson,jerry
06-17-2009, 02:05 AM
nice job!! so where is the next show?? i told you you can do it

mlstrass
06-17-2009, 09:39 AM
nice job!! so where is the next show?? i told you you can do it

This sunday in Monee, IL is the dubs and dimes show. There's a thread with the address...