PDA

View Full Version : FS: 50$ Foot Locker, Champs Gift Card



BushJ311
03-10-2009, 10:38 PM
Got it for my birthday and i need cash for a down payment very soon.

50 or b/o

BushJ311
03-11-2009, 12:13 AM
ttt

farmerehsan
03-11-2009, 12:18 AM
lots of cards latly..i just sold my homedepot one worth 128 for 100

99grandprixGT
03-11-2009, 12:20 AM
ill give you 1 dollar







JK

farmerehsan
03-11-2009, 12:20 AM
and which is it...champs or footlocker?

BushJ311
03-11-2009, 12:24 AM
Works at both. also foot action and lady footlocker. says right on bottom of the card

farmerehsan
03-11-2009, 12:25 AM
iimma look online tommorow an see what they gots i need new kicks

BushJ311
03-11-2009, 12:30 AM
sounds good. would help me out a bunch. I doubt i get get a loan or finance a car right now.

http://i276.photobucket.com/albums/kk30/Bushj311/3-10003.jpg

BushJ311
03-11-2009, 01:11 AM
off to bed

BushJ311
03-11-2009, 03:13 PM
ttt

SWFL
03-11-2009, 03:14 PM
so u got a 50 dollar card and want someone to pay u 50 cash for it or what kinda pointless i would say

2002XLT
03-11-2009, 03:19 PM
25

99FordExp
03-11-2009, 04:15 PM
ill give you 1 dollar

JK


so u got a 50 dollar card and want someone to pay u 50 cash for it or what kinda pointless i would say


25


27

GTFO if u dont like it retards

BushJ311
03-11-2009, 04:17 PM
Because i could use the cash elsewhere. I am asking 50 or b/o.

natisfynest
03-11-2009, 04:19 PM
GTFO if u dont like it retards

you are a disgrace to ohio STFU and /life

jeres313
03-11-2009, 04:20 PM
so u got a 50 dollar card and want someone to pay u 50 cash for it or what kinda pointless i would say

doesnt seem pointless to me... its just helpin a fellow bass lover out... if your intending on paying 50 bucks at footlocker or champs anyway... why not do it... you could even avoid shipping... have him pm you the card number and order off the internet... that way he can get 50 bucks cash and you get the shoes... cus im pretty sure he cant say ill give you $3950 in cash and a $50 giftcard to footlocker as a down payment...

99FordExp
03-11-2009, 04:20 PM
you are a disgrace to ohio STFU and /life

:laugh: my stalker. I love you too. Ohio is jerry springer capitalof the world, I sure as hell didnt make it any worse, but thanks for noticing sweetcakes

99FordExp
03-11-2009, 04:21 PM
doesnt seem pointless to me... its just helpin a fellow bass lover out... if your intending on paying 50 bucks at footlocker or champs anyway... why not do it... you could even avoid shipping... have him pm you the card number and order off the internet... that way he can get 50 bucks cash and you get the shoes... cus im pretty sure he cant say ill give you $3950 in cash and a $50 giftcard to footlocker as a down payment...

x2345 just worthless idiots that have to say their peace.

natisfynest
03-11-2009, 04:21 PM
your welcome *** dumpster atleast your from the retarded northern part i guess thats enough of a excuse

99FordExp
03-11-2009, 04:23 PM
your welcome *** dumpster atleast your from the retarded northern part i guess thats enough of a excuse

your a real internet toughy. I hope no one messes with you anytime soon or they better watch out. Im sure your a ****** in reality :hilariou::suicide:

godhatescivics
03-11-2009, 04:24 PM
wow bump for a good dude

gqjeff
03-11-2009, 04:24 PM
put it on ebay they are not charging much for listing for like a week and you will get prob 45 or more for it.. I just listed my 150 ***** on ebay today and it only cost me .25 cents...

natisfynest
03-11-2009, 04:24 PM
have i once acted tough??? no i just pointed out your handicap sorry to put your business out there feg

Savstyle
03-11-2009, 04:25 PM
your welcome *** dumpster atleast your from the retarded northern part i guess thats enough of a excuse


your a real internet toughy. I hope no one messes with you anytime soon or they better watch out. Im sure your a ****** in reality :hilariou::suicide:

Quit spamming up this guys FS thread

99FordExp
03-11-2009, 04:26 PM
put it on ebay they are not charging much for listing for like a week and you will get prob 45 or more for it.. I just listed my 150 ***** on ebay today and it only cost me .25 cents...

agreed. gift cards go for dam near close to the value, Ive even seen some go past the value of the card. Must have been the little one with the bloody tampon that stalks me that bid on that one

godhatescivics
03-11-2009, 04:26 PM
why dont the two of you go make a new thred to ruin with your childish bullshit and stop ruining hhis thred

jeres313
03-11-2009, 04:27 PM
***** that this guy just wanted to get a **** gift card sold and he has a$$es that have to come in here and turn this thread into some sort of crap talking session just like every other thread on this site... CACO ftw...

99FordExp
03-11-2009, 04:28 PM
why dont the two of you go make a new thred to ruin with your childish bullshit and stop ruining hhis thred

oh geez, shut up and mind your own business. you didnt have to post either

godhatescivics
03-11-2009, 04:30 PM
oh geez, shut up and mind your own business. you didnt have to post either

hmmm must have **** for brains

gqjeff
03-11-2009, 04:32 PM
can't we all just live by the words of the great Rodney King.. Can't we all just get along....

http://kenoath.files.wordpress.com/2008/08/rking.jpg

99FordExp
03-11-2009, 04:32 PM
hmmm must have **** for brains

I actually told everyone to shut the fuuck up and let this guy do his business and if they didnt like it to leave so u must have the shiit for brains

natisfynest
03-11-2009, 04:36 PM
why dont the two of you go make a new thred to ruin with your childish bullshit and stop ruining hhis thred

god also hates cleveland :fyi:


***** that this guy just wanted to get a **** gift card sold and he has a$$es that have to come in here and turn this thread into some sort of crap talking session just like every other thread on this site... CACO ftw...

he should sell it on ebay or lower the price


oh geez, shut up and mind your own business. you didnt have to post either

for once we agree :crap:

natisfynest
03-11-2009, 04:37 PM
plus wtf does it matter we are keeping his thread at the top for all to see

99FordExp
03-11-2009, 04:38 PM
plus wtf does it matter we are keeping his thread at the top for all to see

dammit now im agreein with you. awwwwwww CA.com unites in peace. how cute :)

natisfynest
03-11-2009, 04:39 PM
dammit now im agreein with you. awwwwwww CA.com unites in peace. how cute :)


wanna hug it out :veryhapp:

99FordExp
03-11-2009, 04:40 PM
wanna hug it out :veryhapp:

id prefer the reach around :p:

gqjeff
03-11-2009, 04:41 PM
id prefer the reach around :p:


**** that means u r taking it in the rear to get the reach around :crap:

natisfynest
03-11-2009, 04:43 PM
**** that means u r taking it in the rear to get the reach around :crap:


speaking from experience? :p:

99FordExp
03-11-2009, 04:43 PM
**** that means u r taking it in the rear to get the reach around :crap:

Ive got more holes then just the rear to use, but yes, the rear is my fav.

gqjeff
03-11-2009, 04:45 PM
LOL..................... yea my wife likes when I reach around to finish her off LOL.............

natisfynest
03-11-2009, 04:46 PM
LOL..................... yea my wife likes when I reach around to finish her off LOL.............


did she show u how i do it because she said i do it better :crazy:

gqjeff
03-11-2009, 04:49 PM
did she show u how i do it because she said i do it better :crazy:

Nice...........:D

gqjeff
03-11-2009, 04:49 PM
Oh yea good luck with the sale on the gift card.....

natisfynest
03-11-2009, 04:53 PM
hell i'd get the card but i only by knock off shoes lol

BushJ311
03-11-2009, 04:54 PM
god also hates cleveland :fyi:



he should sell it on ebay or lower the price



for once we agree :crap:


lower the price to what? 50 or b/o seems fair. send an offer if you are interested.

BushJ311
03-11-2009, 04:55 PM
Thanks for keeping this up?

Twistid
03-11-2009, 04:56 PM
$30

natisfynest
03-11-2009, 04:56 PM
lower the price to what? 50 or b/o seems fair. send an offer if you are interested.


i agree its fair but if you need to make a quick sale but its hard to sell gift cards imo

BushJ311
03-11-2009, 05:09 PM
$30

no thanks


i agree its fair but if you need to make a quick sale but its hard to sell gift cards imo

Yea. Trying here first if not i guess i will find something there or try ebay.

BushJ311
03-11-2009, 10:09 PM
ttt

BushJ311
03-12-2009, 01:51 AM
off to bed

farmerehsan
03-12-2009, 11:37 AM
hey on ebay there are $37. if u want i can give u t hat..?

BushJ311
03-12-2009, 11:59 AM
hey on ebay there are $37. if u want i can give u t hat..?

All with over 2 days left. I am off to Harrisburg today. Will not be home until friday night/ saturday. I will reply then.

farmerehsan
03-12-2009, 12:03 PM
cool lmk

BushJ311
03-13-2009, 05:14 PM
ttt

farmerehsan
03-13-2009, 05:18 PM
so whats the deal still lookin for $50?

BushJ311
03-13-2009, 05:19 PM
so whats the deal still lookin for $50?

Yea. Will take 45 shipped. They are all over 40 on ebay with a day or more left

BushJ311
03-13-2009, 09:18 PM
ttt

BushJ311
03-14-2009, 12:43 AM
ttt

BushJ311
03-14-2009, 03:56 PM
ttt

BushJ311
03-14-2009, 05:59 PM
ttt

BushJ311
03-14-2009, 09:11 PM
ttt

michaellane
03-14-2009, 09:14 PM
best offer...25.00 and you pay shipping.

BushJ311
03-14-2009, 09:17 PM
best offer...25.00 and you pay shipping.

no thanks

BushJ311
03-15-2009, 01:27 AM
ttt

Ellsworthz
03-15-2009, 01:31 AM
I just listed my 150 ***** on ebay today and it only cost me .25 cents...

/quoted :D

BushJ311
03-15-2009, 11:40 AM
/quoted :D

lol. after all of the fees after it sells it might be better off to just go use it or sell here

BushJ311
03-15-2009, 03:07 PM
ttt

BushJ311
03-15-2009, 05:49 PM
ttt

BushJ311
03-15-2009, 10:21 PM
ttt

BushJ311
03-16-2009, 12:10 AM
ttt

BushJ311
03-16-2009, 02:27 AM
ttt

BushJ311
03-16-2009, 06:06 PM
ttt

toastedwon
03-16-2009, 07:12 PM
25?

mihklo
03-16-2009, 10:40 PM
25?

he already said no to someone else that offered 25

BushJ311
03-17-2009, 12:34 AM
Lowest i will take is 40+ ship and fees

BushJ311
03-17-2009, 03:59 PM
ttt

BushJ311
03-17-2009, 11:21 PM
ttt

BushJ311
03-17-2009, 11:28 PM
Will also trade for some 1/0 or a h/u

BushJ311
03-19-2009, 11:29 PM
ttt