PDA

View Full Version : New Birmingham meet!



yota.coma
03-01-2009, 04:17 PM
Starting 3/6,this friday, me and a guy over on customtacos.com(tacoma forum) are tryin to start up a new meet in the birmingham area at johny rockets at the summit. Its set to be every other friday(1st and 3rd friday of the month). Me and him are meetin there this friday at about 7.30. Any of you guys a re welcome to head on over and hang out.

yota.coma
03-01-2009, 10:28 PM
Evening bump.

05_ZX636
03-02-2009, 06:37 AM
i may be able to make it up there. Thats only about an hour from me. I will keep updated, depends really if I have to work friday night.

yota.coma
03-02-2009, 08:28 AM
Cool man, id like to hear how those bl's sound

DBBOOM
03-02-2009, 11:03 AM
^^^^^ttt

chaunb3400
03-02-2009, 11:06 AM
**** u guys :( I wanna go

jco1385
03-02-2009, 11:08 AM
can't do it brah. way too far

yota.coma
03-02-2009, 05:42 PM
How bout this, you guys come out to this and well discuss somwhere that close for everyone. Cause I personally think the rent-a-cops at the summit will kick us out pretty quick

jco1385
03-02-2009, 05:44 PM
you pay for my gas and i might be able to. for real, thats 4-5hrs

yota.coma
03-02-2009, 06:03 PM
Ohh wow didn't releize you were so far away

_AnGeL_
03-02-2009, 06:05 PM
i might be able to make it, if the lady lets me :( lol i wanna hear some systems :(

jco1385
03-02-2009, 06:08 PM
Ohh wow didn't releize you were so far away

mapquest says 3hr 57min

:crap:

thats one way :fyi:


Total Estimated Time: 3 hours 57 minutes
Total Estimated Distance: 257.33 miles

yota.coma
03-02-2009, 06:31 PM
Go ahead and bring the old lady im bringin mine.

Yah id prolli skip the meet if I were that far away

chaunb3400
03-02-2009, 06:33 PM
Im like 2 hrs away

yota.coma
03-02-2009, 06:42 PM
Hmmmmmm...well I guess if your up for it come on down, we'll be there

_AnGeL_
03-02-2009, 08:38 PM
im like an hour and a half or two hours away.... ill pass it by the woman today see what she says :crap:

yota.coma
03-02-2009, 10:08 PM
Tell her you won a million dollars so she'll have to let you go

Crimson Boom
03-04-2009, 12:40 PM
I live in bham but its doubtful I go

yota.coma
03-04-2009, 09:19 PM
Party pooper...

yota.coma
03-05-2009, 12:18 PM
Any updates on who's coming?

datMalibucrazy
03-21-2009, 05:26 PM
Imma COme Wen are yall startin

yota.coma
03-24-2009, 10:55 PM
Sorry haven't checked the thread. But not this friday. But the next one. Bring all your friends. Everyones welcome