PDA

View Full Version : IowaAurora likely SCAMMER!



Cravingbass123
01-05-2009, 07:40 PM
so i bought his XXV colossus on the 29th of Dec, at 4am, and since then have sent multiple pms, tried calling the bogus *** phone numbers on his paypal info, nothing.

chris lame
2832 dsm st.
des moines, IA 50317
United States
515-422-7809
chrislame@mchsi.com

the street doesn't even exist.

hes replied to my pm's once with this, on 12/31

"yes it is route i will go grab receipt from van in a few and get you tracking #"

since then hes been on the forums everyday that i checked, and that means he's ignored 3-4 pm's from me.

so yeah I'm pissed, when you see this Mr. "chris lame" , if you are infact legit and just lazy, give me a refund, fukk the amp I don't want it anymore.

groundpound4200
01-05-2009, 07:43 PM
******... thats the right area code though. Maybe it got disconnected recently

tc3k101
01-05-2009, 07:43 PM
file a claim?

99grandprixGT
01-05-2009, 07:45 PM
wow that *****

Chazbo
01-05-2009, 07:48 PM
the street doesn't even exist.

I believe that dsm stands for Des Moines street, and that address does exist.

KyleBechtold
01-05-2009, 07:48 PM
file a claim fast.. before he can move the money.. Someone on here.. they know who they are didn't send me everything and i filed a claim they took out the money though..

Cravingbass123
01-05-2009, 07:49 PM
file a claim?

just did it now

Chazbo
01-05-2009, 07:50 PM
Also if you Google the number, it comes up as Chris Lame

tc3k101
01-05-2009, 07:51 PM
Also if you Google the number, it comes up as Chris Lame

******* pwnt

Cravingbass123
01-05-2009, 07:56 PM
Also if you Google the number, it comes up as Chris Lame

doesnt matter when it's disconnected.
something's up or he wouldn't be ignoring pm's

Cravingbass123
01-05-2009, 09:14 PM
up

BushJ311
01-05-2009, 09:17 PM
Keep this up. Hopefully he will respond. Good luck

iowaaurora
01-05-2009, 09:48 PM
I believe that dsm stands for Des Moines street, and that address does exist.

i have lived here for 15 years it does so exist

tracking # is 23063250000075782237 usps


just did it now

now go fix it


Also if you Google the number, it comes up as Chris Lame
new # is on paypal invoice i sent him



Keep this up. Hopefully he will respond. Good luck

no luck needed amp is on its way


in hindsight maby iowa aurora is a alright guy and buyer did not call,email seller and maby i did not read my mess on car audio fourms

tapout
01-05-2009, 09:50 PM
pwnt.

iowaaurora
01-05-2009, 09:50 PM
also you got a great deal on a amp :terrible:

tapout
01-05-2009, 09:52 PM
Iowa, while I do believe the scammer word was uncalled for as it was too soon, why no contact for 7 days?

TurdFergueson2
01-05-2009, 09:54 PM
Iowa, while I do believe the scammer word was uncalled for as it was too soon, why no contact for 7 days?

save the thread man....... we want bewbz..

Cravingbass123
01-05-2009, 09:57 PM
I called that number on the invoice every day for the past 4 days, always goes to a chicks voicemail, never picked up.

you stood me up and lead me to believe something was up, so don't try to pin this on me.

U don't read your pms on a car audio forum after you sell something??? even when you've been on everyday since the 29th??????? wtf

i didnt even need the amp, just saw the deal, and jumped on it quick. i might end up unloading it on here for the same price i paid

iowaaurora
01-05-2009, 09:58 PM
Iowa, while I do believe the scammer word was uncalled for as it was too soon, why no contact for 7 days?

he had my email and phone # he could have called

package was drop off on wed when it shoulf have been drop on mon
much past that i am sorry idid not get him tracking # in timley manner

iowaaurora
01-05-2009, 10:01 PM
you stood me up and lead me to believe something was up, so don't try to pin this on me.


i am robbing you :eek:
goofball

enjoy your amp it is everything described in the pms

DBDRAGGUY
01-05-2009, 10:02 PM
6 days out on a holiday week and you get labeled a scammer? WTF?

Seems like OP jumped the gun just a bit.

Random1010
01-05-2009, 10:07 PM
I was gonna say I've done good business with Iowa..legit in my book

Cravingbass123
01-05-2009, 10:11 PM
6 days out on a holiday week and you get labeled a scammer? WTF?

Seems like OP jumped the gun just a bit.

if he was on vacation or something than yeah this thread wouldn't be necessary, but when he's on everyday since the time of payment and ignoring the pm's then yeah, the thread was necessary.

oh look i got a tracking number quickly after posting the thread. figures.

iowaaurora
01-05-2009, 10:12 PM
6 days out on a holiday week and you get labeled a scammer? WTF?

Seems like OP jumped the gun just a bit.


i did not get shipping # to him like i should have so i kinda of understand but damm before filing paypal give time for shipping



also for those who say my house is a bunk addy


http://i171.photobucket.com/albums/u295/iowaaurora/house.jpg

thats off goggle i was gonna go take a pic of street sighn but the wife thinks the old couple next door will think iam crazy

scarolinablazin
01-05-2009, 10:12 PM
OP is a moron. Not everyone relies on PM's AFTER they give you their EMAIL addy.

tapout
01-05-2009, 10:12 PM
6 days out on a holiday week and you get labeled a scammer? WTF?

Seems like OP jumped the gun just a bit.

Its what 18yo retards that write this do....

http://i162.photobucket.com/albums/t278/tap0ut3/skatinbassplayaisanidiot-1.jpg

scarolinablazin
01-05-2009, 10:14 PM
i did not get shipping # to him like i should have so i kinda of understand but damm before filing paypal give time for shipping



also for those who say my house is a bunk addy


http://i171.photobucket.com/albums/u295/iowaaurora/house.jpg

thats off goggle i was gonna go take a pic of street sighn but the wife thinks the old couple next door will think iam crazy

nice brick road to bad it isn't yellow then the OP could follow it to get some common sense :p:

iowaaurora
01-05-2009, 10:14 PM
if he was on vacation or something than yeah this thread wouldn't be necessary, but when he's on everyday since the time of payment and ignoring the pm's then yeah, the thread was necessary.

oh look i got a tracking number quickly after posting the thread. figures.

i got a email from paypal

whitch you could have used aswell or the goddam # on the invoice whitch i will go cheak right now but

ethier way enjoy your amp sorry for misunderstanding

Cravingbass123
01-05-2009, 10:14 PM
OP is a moron. Not everyone relies on PM's AFTER they give you their EMAIL addy.

stfu its not like he said to contact him by email only, or the fact that no one ever answers the phone.

Cravingbass123
01-05-2009, 10:16 PM
phone #515-321-1317

thats the number that goes to the chicks voicemail everytime

TurdFergueson2
01-05-2009, 10:16 PM
if he was on vacation or something than yeah this thread wouldn't be necessary, but when he's on everyday since the time of payment and ignoring the pm's then yeah, the thread was necessary.

oh look i got a tracking number quickly after posting the thread. figures.

Usually calling someone out and using the word scammer does that.

Glad this worked out. Now you gotta hope the amp was packed properly and makes it to you in one piece. You know how shipping companies like destroying ca.com boxes.

Was it insured?

Cravingbass123
01-05-2009, 10:18 PM
Usually calling someone out and using the word scammer does that.

Glad this worked out. Now you gotta hope the amp was packed properly and makes it to you in one piece. You know how shipping companies like destroying ca.com boxes.

Was it insured?

i hope its insured. and also notice that i said he may be a scammer, never said that he IS one.

scarolinablazin
01-05-2009, 10:18 PM
Usually calling someone out and using the word scammer does that.

Glad this worked out. Now you gotta hope the amp was packed properly and makes it to you in one piece. You know how shipping companies like destroying ca.com boxes.

Was it insured?

yep, either way now if he gets it and it's totally destroyed he can't even file a paypal claim. LOL

DBDRAGGUY
01-05-2009, 10:19 PM
if he was on vacation or something than yeah this thread wouldn't be necessary, but when he's on everyday since the time of payment and ignoring the pm's then yeah, the thread was necessary.

oh look i got a tracking number quickly after posting the thread. figures.

I see your point, but it is only the 6th day. I would have given him at least 10 days maybe a little more with the holiday.

Cravingbass123
01-05-2009, 10:21 PM
I see your point, but it is only the 6th day. I would have given him at least 10 days maybe a little more with the holiday.

i paid from my BoA checking account, being a bank transaction, i didnt have much time, it would prob be too late to do a reversal if he was actually a scammer

someone on this thread said file a paypal dispute and i did for my own good

iowaaurora
01-05-2009, 10:22 PM
phone #515-321-1317

thats the number that goes to the chicks voicemail everytime

lol

wrong # shame on me

515-371-1317 :D

well maby you were in the right ;)


amp is on its way

Ali1
01-05-2009, 10:23 PM
I think the OP was led to believe there was a scam. No replies within 6 days of purchase after repeatedly sending PMs regarding the purchase, while the seller was active on a daily basis? On this forum..... yeah, i would have done exactly what he did. The guy tries calling the phone number and it isn't legit? Yeah, i would have done exactly what he did.Calling the "new" number on the invoice four different times and leading to the same "chic" voicemail? Yeah I would have done exactly that.

No offense to the seller, but this forum is full of scammers and every one of those victims, who have been scammed, should have reacted fast just like the OP.

Cravingbass123
01-05-2009, 10:27 PM
See guys I knew what I just did was the right thing to do.
no hard feelings Chris. That was quite a deal too. thanks!

DBDRAGGUY
01-05-2009, 10:28 PM
i paid from my BoA checking account, being a bank transaction, i didnt have much time, it would prob be too late to do a reversal if he was actually a scammer

someone on this thread said file a paypal dispute and i did for my own good

Credit card or take your chances.

I have had some large transactions with with a few people on here and it is best to have several points of contact and verify info before you send the funds. Dont be afraid to check a ref or two.

iowaaurora
01-05-2009, 10:30 PM
I think the OP was led to believe there was a scam. No replies within 6 days of purchase after repeatedly sending PMs regarding the purchase, while the seller was active on a daily basis? On this forum..... yeah, i would have done exactly what he did. The guy tries calling the phone number and it isn't legit? Yeah, i would have done exactly what he did.Calling the "new" number on the invoice four different times and leading to the same "chic" voicemail? Yeah I would have done exactly that.

No offense to the seller, but this forum is full of scammers and every one of those victims, who have been scammed, should have reacted fast just like the OP.

as soon as i got the email and knew of sitation i responded
i was not active every day end of story
and i belive i pm him on friday

ethier way
and i have been scammed on here aswell so i 100% understand his spot


i should have keep in contact better

also package same as it comes from factroy aswell as it is insured and signature conformation

Cravingbass123
01-05-2009, 10:30 PM
Credit card or take your chances.

I have had some large transactions with with a few people on here and it is best to have several points of contact and verify info before you send the funds. Dont be afraid to check a ref or two.

yeah if he was a scammer, being that i paid from my bank and that i paid 7 days ago, i would be screwed to hell lol

iowaaurora
01-05-2009, 10:32 PM
That was quite a deal too. thanks!


i lost 50$ plus this shipping and shipping of another amp i traded for it just to look at it in my garage for 3 months

lol

DBDRAGGUY
01-05-2009, 10:32 PM
I am glad you guys worked it out.

Cravingbass123
01-05-2009, 10:43 PM
I am glad you guys worked it out.

i'm glad too lol

moderator delete this thread so someone doesnt see this when they search for his refs

jdawg
01-05-2009, 10:55 PM
lol

wrong # shame on me

515-371-1317 :D

well maby you were in the right ;)


amp is on its way

haha some b1tch is like who is this crazy ***** callin

iowaaurora
01-12-2009, 10:00 PM
Your item was delivered at 12:55 PM on January 12, 2009 in SARASOTA, FL 34238. The item was signed for by Z FALASIRI

iowaaurora
01-16-2009, 06:39 PM
Your item was delivered at 12:55 PM on January 12, 2009 in SARASOTA, FL 34238. The item was signed for by Z FALASIRI

you have had the amp for 4 days will you go fix paypal claim?

Louisiana_CRX
01-16-2009, 06:46 PM
:popcorn:

Cravingbass123
01-17-2009, 01:00 PM
you have had the amp for 4 days will you go fix paypal claim?

it wouldn't let me drop the claim on monday, cuz paypal said it wasnt delivered yet, cuz usps didnt update, but it was delivered a few hours before then. I should be able to get rid of the claim now.

i tried calling you a week ago, as to find out why you escalated the dispute to a claim lololol, makes no sense for the seller to do that. :laugh:


ok i got rid of the claim that you escalated the dispute to. lolol