PDA

View Full Version : Hey Guys



vforvengence
12-18-2008, 07:06 PM
Hey ya'll I am new here. I have heard so many great things abou tthis site and I am very happy to be a member here. All the folks here seem super cool. I have heard great stuff about the mods and their knowledge and how cool the are.


I am pretty new to car audio. I have a 4runner and 4 sony xplode 12" whoofers and 1 sony 500 watt amp. Its like onehundred something dbs but maybe more hope I can learn something new here...

anj46907
12-18-2008, 07:09 PM
omg let the trashing begin...well anyway welcome.....

vforvengence
12-18-2008, 07:09 PM
Thrashing what do you mean?

memphisman
12-18-2008, 07:09 PM
One of the first things you will learn here is that Sony is a pretty ****** brand of car audio. Also, this is a great website to learn things from just pay attention and ghet to know the good brands and all the how to's and you should be set to go.

bhsdriller
12-18-2008, 07:09 PM
oh ya them sony's bang for sure

anj46907
12-18-2008, 07:09 PM
I am pretty new to car audio. I have a 4runner and 4 sony xplode 12" whoofers and 1 sony 500 watt amp. Its like onehundred something dbs but maybe more hope I can learn something new here...

and found my new sig^

anj46907
12-18-2008, 07:11 PM
Thrashing what do you mean?
oh nothing:crazy:

vforvengence
12-18-2008, 07:12 PM
Hey I am in a signature. Thats cool. I have great flexing from the roof of my 4runner and the sides of it

BIGsherm7272
12-18-2008, 07:14 PM
lol @ people not knowing a troll when they see one

slam
12-18-2008, 07:14 PM
lol @ people not knowing a troll when they see one

or a liar

anj46907
12-18-2008, 07:15 PM
lol @ people not knowing a troll when they see one
will be good entertainment:cool:

vforvengence
12-18-2008, 07:22 PM
Whats a troll?

Watch your mouth please.

stuckinok
12-18-2008, 07:22 PM
Hellz yea Sony bangs fo sho!!!!!!!

vforvengence
12-18-2008, 07:23 PM
Yeah bangs really loud, sometimes I can t breathe when I sit in the car

stuckinok
12-18-2008, 07:46 PM
Yeah bangs really loud, sometimes I can t breathe when I sit in the car

You cant breath because there is a ***** in your mouth

vforvengence
12-18-2008, 07:47 PM
Yeah a huge one, its like a summer sausage. His name is Nismos or something......

stuckinok
12-18-2008, 07:49 PM
yea i know that feggy guy

chunky cumz
12-18-2008, 07:50 PM
hrmmmm

thevic24
12-18-2008, 07:51 PM
i smell b.s.

stuckinok
12-18-2008, 07:53 PM
hrmmmm
shhh you!

i smell b.s.

lies

DBBOOM
12-18-2008, 07:53 PM
I see dumb people taking bait.

chunky cumz
12-18-2008, 07:55 PM
i smell b.s.

itz yo upper lip

chunky cumz
12-18-2008, 07:56 PM
shhh you!


lies

dont make me come across this keyboard

vforvengence
12-18-2008, 07:57 PM
What is going on. Am I dumb.


I see someone getting a new signature.

vforvengence
12-18-2008, 07:58 PM
I see dumb people taking bait.
X3:confused:

DBBOOM
12-18-2008, 07:58 PM
dont make me come across this keyboard

Wouldnt be the first time you came across it! LOL

chunky cumz
12-18-2008, 08:01 PM
Wouldnt be the first time you came across it! LOL

i come across all the time to kiss u

DBBOOM
12-18-2008, 08:02 PM
i come across all the time to kiss u

Careful we're in the wrong forum!

stuckinok
12-18-2008, 08:02 PM
i come across all the time to kiss u

you and Kovemaster should hoook up.... oh wait his da banned

anj46907
12-18-2008, 08:03 PM
You cant breath because there is a ***** in your mouth

:laugh:

vforvengence
12-18-2008, 08:08 PM
Who the hell is DBBOOM or whatever?

stuckinok
12-18-2008, 08:09 PM
a feg like you and nizzy

chunky cumz
12-18-2008, 08:09 PM
Careful we're in the wrong forum!

ur right

chunky cumz
12-18-2008, 08:10 PM
a feg like you and nizzy

BAHAHA WTTTTTF??????????

stuckinok
12-18-2008, 08:10 PM
Huh??????

chunky cumz
12-18-2008, 08:11 PM
Huh??????

no itz uh huuh

stuckinok
12-18-2008, 08:12 PM
no itz uh huuh

omgwtfbbq ???!?!?!?!!!!!!!!1111111one!!!

vforvengence
12-18-2008, 08:14 PM
HMMM a feg huh. Tell me elsewhere. I'll be over

chunky cumz
12-18-2008, 08:14 PM
omgwtfbbq ???!?!?!?!!!!!!!!1111111one!!!

BAHAHAHAHAHAAlaughingHAHAHAHA LOLOLlaughoutloudLOLOLOLO

aturcotte127317
12-18-2008, 09:40 PM
Yeah a huge one, its like a summer sausage. His name is Nismos or something......

3sum please?? nizzy'z got summer sausage :eek:

aturcotte127317
12-18-2008, 09:43 PM
oh hey, VforVengence, are you still planning on getting my capacitor?? its a 2 farad, and it will help your DBs for sure!

endofdays89
12-18-2008, 09:45 PM
sony xplods flex roof's? With 500 rms, your ish must be bangin.

aturcotte127317
12-18-2008, 09:47 PM
sony xplods flex roof's? With 500 rms, your ish must be bangin.

actually hes rockin the 1000W xplOd 4 channel amp :cool:

vforvengence
12-19-2008, 05:03 AM
yep

Roma ProMOS
12-20-2008, 07:21 PM
Hello are in Rome :)

CadillacMatt
12-20-2008, 08:43 PM
http://www.swankpets.com/images/hot%20dog.jpg

shaneb
12-20-2008, 08:49 PM
One of the first things you will learn here is that Sony is a pretty ****** brand of car audio. Also, this is a great website to learn things from just pay attention and ghet to know the good brands and all the how to's and you should be set to go.

Sony Mobile ES line.
You fail.