PDA

View Full Version : My Box Build



mackin
09-01-2008, 06:56 PM
2.25 cu ft @32 hz from the free box plans thread by moe lester

going in it is my Fi BL 12"

Pictars:

http://i510.photobucket.com/albums/s350/IIMaCkiNII/FiBox005.jpg
getting started on the frame

http://i510.photobucket.com/albums/s350/IIMaCkiNII/FiBox007.jpg
port pieces put together

http://i510.photobucket.com/albums/s350/IIMaCkiNII/FiBox009.jpg
got the port pieces in

http://i510.photobucket.com/albums/s350/IIMaCkiNII/FiBox2002.jpg
super **** 45 degree angles

http://i510.photobucket.com/albums/s350/IIMaCkiNII/FiBox2001.jpg
45's and sub cutout complete

http://i510.photobucket.com/albums/s350/IIMaCkiNII/FiBox2004.jpg
covered it up in black suede

http://i510.photobucket.com/albums/s350/IIMaCkiNII/FiBox2006.jpg
terminal cup in the back

http://i510.photobucket.com/albums/s350/IIMaCkiNII/FiBox2007.jpg
fits in the trunk perfectly :veryhapp:

mackin
09-01-2008, 06:56 PM
http://i510.photobucket.com/albums/s350/IIMaCkiNII/MilleniaDeadeningprogress004.jpg
quick pictar of my deadened trunk (wasnt quite done with it yet but have since finished)

http://i510.photobucket.com/albums/s350/IIMaCkiNII/MilleniaDeadeningprogress007.jpg
just a pic of the car its in :veryhapp:

Overall i thought it went really well. comments are welcome!

miker
09-01-2008, 07:00 PM
looks nice :), I wish mine was going that well....

When will everything be done?

mackin
09-01-2008, 07:01 PM
looks nice :), I wish mine was going that well....

When will everything be done?

thanks!

2-3 weeks is my guess. with gay school starting and my car needs to go to the shop it wont be till then.

Pioneer~Saturn
09-01-2008, 07:02 PM
LOL...im standing here in the garage making a box almost identical to that right now..haha, but nice build

mackin
09-01-2008, 07:04 PM
LOL...im standing here in the garage making a box almost identical to that right now..haha, but nice build

lol nice. i hope it turns out well. and thanks!

miker
09-01-2008, 07:05 PM
thanks!

2-3 weeks is my guess. with gay school starting and my car needs to go to the shop it wont be till then.

Oh yeah.. school tomorrow, I was trying to get all my stuff done today lol..

I could get it done today.. But that would be with wires lying on top of the carpet, which is pretty tempting to do :crazy:

mackin
09-01-2008, 07:07 PM
Oh yeah.. school tomorrow, I was trying to get all my stuff done today lol..

I could get it done today.. But that would be with wires lying on top of the carpet, which is pretty tempting to do :crazy:

yep. what did you have going in there again? something from RE?

btw you wouldn't happen to live across the street from blockbuster in wayzata would you? i saw a kid in a red 3 series like yours and it looked just like you pulling out from those neighborhoods. i have a friend that lives in there.

Pioneer~Saturn
09-01-2008, 07:08 PM
BTW...that vette (i believe thats what it is) in the garage is hawt!

miker
09-01-2008, 07:10 PM
yep. what did you have going in there again? something from RE?

btw you wouldn't happen to live across the street from blockbuster in wayzata would you? i saw a kid in a red 3 series like yours and it looked just like you pulling out from those neighborhoods. i have a friend that lives in there.

Haha I do!..


RE SE 15"..

BoxdGM
09-01-2008, 07:11 PM
i wanna see some pics of that vette..lol

WALKS UP
09-01-2008, 07:12 PM
Nice box bout same specs as one i just got built by vitveet 2.2cubes@31hrz.. double baffled flush mounted:)

http://img137.imageshack.us/img137/3764/cimg9916cx3.jpg

mackin
09-01-2008, 07:13 PM
i wanna see some pics of that vette..lol
maybe later?

Haha I do!..


RE SE 15"..
lol thats funny. my friend has a system too so if you see a black mercury bumpin thats prob him


BTW...that vette (i believe thats what it is) in the garage is hawt!
thanks its my dads. 1964 with the white drop top and side pipes. the stock rear exits are filled also. it has the small block 327. :D

Walks up, that is a sweet box! i wish mine were flush mounted

mackin
09-03-2008, 12:18 AM
Haha I do!..


RE SE 15"..

By the way, you wouldnt happen to know a kid that drives a Blue blazer on chrome wheels would you? he's in wayzata all the time.