PDA

View Full Version : zoomzoom43 AKA PalmzMazda6 Beware Scammer !!!!!!! AND YOUR A BABY



NMBR1SPT
06-06-2008, 05:11 PM
zoomzoom43 AKA PalmzMazda6 Beware of this guy, I gave this guy a price on multiple 360 games first off. He lead me to believe I was getting halo3 with the helmet,this was one of the items and sent only the helmet and esentials, he complained why so cheap for everything and( I have to resale this stuff so you know why, do I have to explain) ,even after i told him it was going down in price, twice he said ok, now that I think about, no wonder he sold it to me. so I said whats up when I got it, he said ok what do you wanna do, I told him halo was worth $17 but since he sent the helmet I figure just send me back $13 and we would be square, and BTW this has been going on for a month since I paid, I paid on the 6th I think, took 2 weeks to ship it, then the on going emails that went unresponded for days, so I tracked him down on mazda6club.com forum and proceeded to biotch him out for duckin on me, seeing since after the sale he hasn't posted here or wait he did in the FORSALE section but he told me he comes here all the time, just cuase he doesn't post doesn't mean he's not here:wow: nice excuse but you will come to sell stuff huh, dillweed, also after chewing him out over at the other forum,(as not to ruin this wonderful site we have here!) somehow somebody(not naming anybody ZOOMZOOM43) must have been:crying::crying::crying:alot cause WOW My thread got deleted on the mazda site????:crying::crying: So yeah its $13! and its not about the money its the POINT! you don't just screw people weather its $1 or $1000
and yeah your a P O S zoomzoom43

528hz
06-06-2008, 05:14 PM
Kill 'em all!!

NMBR1SPT
06-06-2008, 08:38 PM
bump 2 let ya'll know about this dill

alxmlr789
06-06-2008, 08:42 PM
Hey Keith :bigwave:

NMBR1SPT
06-06-2008, 08:43 PM
Hey Keith :bigwave:

Be seeing you tuesday:D

alxmlr789
06-06-2008, 08:44 PM
Be seeing you tuesday:D


True dat.

FI15INCH
06-09-2008, 04:08 PM
lol ill give you 13 dollars to put periods in that long *** run on sentence of yours.

Supergumby5000
06-09-2008, 04:11 PM
lol ill give you 13 dollars to put periods in that long *** run on sentence of yours.

:word:


pwnt.

Scoobydoo
06-09-2008, 04:14 PM
i was debating buying his radar, but after the negative feedback i would only do a pickup and he is abput 3 hours away so i passed. just wanted to let you know this cost him a sale for now

btw he told me through pm he was refunding your money

NMBR1SPT
06-10-2008, 11:04 PM
lol ill give you 13 dollars to put periods in that long *** run on sentence of yours.

Hey Junior, How about you keep the $13 and teach yourself there, no apostrophe self there, bubba "ill".
Might wanna check yourself before making yourself look like a *******.
comming on here talking ***** with your 5 posts.:wow:

NMBR1SPT
06-10-2008, 11:07 PM
:word:


pwnt.

And you, Location college?? what was PWNT? What you cant punctuate either.

NMBR1SPT
06-10-2008, 11:08 PM
i was debating buying his radar, but after the negative feedback i would only do a pickup and he is abput 3 hours away so i passed. just wanted to let you know this cost him a sale for now

btw he told me through pm he was refunding your money

Thanks Scoob, and no he hasn't paid me either.

FI15INCH
06-11-2008, 10:19 PM
Lol I know you are pissed. I am sorry the scammer got the better end of the stick, but I was only joking. Sorry if I offended you in any way.

And what does me having 5 posts mean?
So I joined up with CA a couple weeks ago. Doesn't make me any less of a person than you are. I'm all for jokes, but if you wanna get serious, Ill get serious.

Sorry for the inconvenience,

Curt

NMBR1SPT
06-11-2008, 10:24 PM
Lol I know you are pissed. I am sorry the scammer got the better end of the stick, but I was only joking. Sorry if I offended you in any way.

And what does me having 5 posts mean?
So I joined up with CA a couple weeks ago. Doesn't make me any less of a person than you are. I'm all for jokes, but if you wanna get serious, Ill get serious.

Sorry for the inconvenience,

Curt

Its cool I'm a big jackazz as the next guy, should have gave me LOL or something after, its all good bud. :D

NMBR1SPT
06-15-2008, 11:02 PM
and yet another AKA for this POS watch yourselves guys
and the new name for him is

Mazda6i07

NMBR1SPT
06-15-2008, 11:10 PM
Take notice the inside of the garage?????

Lets see this is mazda6i07's car on cardomian
and link to it
http://www.cardomain.com/ride/2874338

http://i32.tinypic.com/200pjrb.jpg




and zoomzoom43 aka palmzmazda6
one of his first posts
http://www.caraudio.com/forum/showthread.php?t=303045
http://i26.tinypic.com/e8qow6.jpg

hhhmmmhow could someone have the same exact garage????

NMBR1SPT
06-15-2008, 11:12 PM
odd isn't it??

mazda6i07
06-15-2008, 11:13 PM
I am a friend of him
i am not him

mazda6i07
06-15-2008, 11:13 PM
You people need to relax, just because i drive a mazda and he does and we both live in Wisconsin doesnt mean ****

meh
06-15-2008, 11:15 PM
ohh lawd. good spot!

NMBR1SPT
06-15-2008, 11:16 PM
but you have the same garage??? ya right.

Eugenics
06-15-2008, 11:16 PM
i'd say you're more than a friend if your car is parked in his garage

NMBR1SPT
06-15-2008, 11:16 PM
oh no I'm not him. yeah right.

NMBR1SPT
06-15-2008, 11:29 PM
keepin this afloat

mazda6i07
06-15-2008, 11:48 PM
Whatever, you guys can think what you want. I know that i have never scammed anyone. He amy have but i have not. So F**K all of you who think i have done something wrong, because i know i have not, and i know he has.

jbizzle
06-15-2008, 11:51 PM
wo wo wo guys, this guys legit, he drove 3 hours to pickup my amp, he gave me the cash then I installed it...

chill, I don't think this guys a scammer.. I met the guy.

mazda6i07
06-15-2008, 11:52 PM
I am not, and never will be. The other guy drives the black one. Not me. I mean ****, just because i took a pic. of my car next to his doesnt mean a **** thing.

NMBR1SPT
06-15-2008, 11:52 PM
need to tell him to send me my money, its the point now. how about you do that, and then we'll talk. untill then, sorry he has 2 other screen names

mazda6i07
06-15-2008, 11:55 PM
Alright, i have talked to him and asked him what the deal was. But he told me some bullshit. That had nothing to do with shipping. So i will try and help you man. I am sorry that this kid f**ked you over. I dont understand why people do it. I dont even see the game at his house.

mazda6i07
06-15-2008, 11:58 PM
I took a picture in his garage! Thats it, do you want me to take a **** pic. im my garage, my parents have a ****n' benz not a **** mazda. Why the hell would someone buy to of the same car. I drive a white mazda not a black one

bass-aholic
06-16-2008, 12:13 AM
i believe mazda6 :fyi:

NMBR1SPT
06-16-2008, 12:13 AM
He led me to belive i was getting it and he sent me the helmet and dvd no game, I gave him 17 for the game, and when I got the helmet, I said wheres the game? he said no game, I said the helmet is worth maybe 4 it goes for 4-5 on ebay by itself and said send me 13 back and from there bla bla bla BS

mazda6i07
06-16-2008, 12:16 AM
Well, i unfortunately cannot send you money or anything. But i will give him a call tomorrow and try and help you. As far as i know, he never even owned the game. I go over like twice a year. Thats it. So i'll give him a call, tomorrow. Sorry for your loss and your inconvenience.

NMBR1SPT
06-16-2008, 12:19 AM
Well, i unfortunately cannot send you money or anything. But i will give him a call tomorrow and try and help you. As far as i know, he never even owned the game. I go over like twice a year. Thats it. So i'll give him a call, tomorrow. Sorry for your loss and your inconvenience.

If you aren't him I wouldn't expect you to send the money, after he sent the stuff to me is when he said he sold it with his xbox.
Btw when did you see him last??

mazda6i07
06-16-2008, 12:22 AM
A few months ago. Sorry man. I'll call him though.

NMBR1SPT
06-16-2008, 12:23 AM
I took a picture in his garage! Thats it, do you want me to take a **** pic. im my garage, my parents have a ****n' benz not a **** mazda. Why the hell would someone buy to of the same car. I drive a white mazda not a black one

and BTW my parents own 2 honda accords so yeah people do own multiple of the same car, i had 2 suzuki gsxrs had 2 honda cbr's, both of my uncles drive GMC trucks. Its not odd to have more than one of the same vehicle

mazda6i07
06-16-2008, 12:28 AM
I suppose, i think its weird. But nice 2 gsxrs