PDA

View Full Version : Bapes, Air Forces (3 Differ Pairs)



IloveBass
01-25-2008, 12:39 AM
Bapes- Size 10.5 Worn Once-Asking 40 shipped.
Custom Air Forces Size 11 Brand New- 65 shipped
Suave Air Forces Size 11 Worn a Couple Times - 60 shipped
Gator Skin Air Forces Size 10.5 - A little Worn Out- 35 shipped

Sell all four $150 shipped...All are obo

btdickey99
01-25-2008, 12:43 AM
pair 3 are nice....

IloveBass
01-25-2008, 12:46 AM
yes have original boxes for the 3 niike air forces...bapes i dunno wat happened to it

BuckyBoy
01-25-2008, 12:49 AM
How low can you go for the third ones?

IloveBass
01-25-2008, 12:51 AM
all four for 150

IloveBass
01-25-2008, 12:54 AM
let me kno

sladderson00
01-25-2008, 12:58 AM
i love bass got him some BATHING APES!!!wish they were size 12 i would of done another smooth transaction with you.
BUMP for a great guy and some nice shoes!!!

flipside1212
01-25-2008, 12:59 AM
Looking The Fakes

IloveBass
01-25-2008, 12:59 AM
thanks man

flipside1212
01-25-2008, 01:00 AM
my bad meant loving the fakes

willywonka
01-25-2008, 01:01 AM
the star on the bapes should be closer to the rubber sole FYI

kotec123
01-25-2008, 01:03 AM
dam if these were like 1.5 sizes smaller.....

chaunb3400
01-25-2008, 01:04 AM
^^Ditto...but most people dont not that...plus a few other flaws I see...but bump for some BAPES!!!

IloveBass
01-25-2008, 01:04 AM
nah these are fake got the trademark symbol and everything..if there was a way to prove it to i would

flipside1212
01-25-2008, 01:07 AM
did u mean they are real??? haha

IloveBass
01-25-2008, 01:08 AM
yeah thats wat i meant

IloveBass
01-25-2008, 01:09 AM
as far as i kno they are real..or else i got jipped

flipside1212
01-25-2008, 01:11 AM
dude all the shoes shapes are way off, the star on the bapes is missed shaped and of center, not only am i an audio head, im a asst. manager for a sneaker store and a true sneaker head. im sorry but are fake

dumple
01-25-2008, 01:12 AM
is it me or do the soles look way to big

chaunb3400
01-25-2008, 01:13 AM
yep..sneaker head here 2

sladderson00
01-25-2008, 01:13 AM
hey flip and willy go get bent
quit dumping

IloveBass
01-25-2008, 01:15 AM
u talkin about the bapes or the air forces cuz i still have the orginal boxes for the air forces and can take pics..i kno those are real 100% my friend dad(who owns a shoe store) got them from the warehouse

btdickey99
01-25-2008, 01:15 AM
wow this thread has blown up a tad bit

flipside1212
01-25-2008, 01:20 AM
ok theres tons of places that sell fake shoes in their stores. its against the low, but none of those af1 are either, colors have never been made

flipside1212
01-25-2008, 01:21 AM
http://i177.photobucket.com/albums/w232/flipside1203/stop-fakes-tees-5.jpg

IloveBass
01-25-2008, 01:24 AM
why would he sell fakes to drug dealers and everybody else? so his ed hardy clothes, lrg akemiks (however u spell it), northface is all fake c'mon man you dont know.

where u work

flipside1212
01-25-2008, 01:28 AM
finish line

didnt say his clothes are fake, getting legit clothes is easy

getting a deal with nike is like getting into fort knox

flipside1212
01-25-2008, 01:28 AM
and only 2 real legit stores in usa is the bathing ape shop in ny and la

sladderson00
01-25-2008, 01:29 AM
hey flip leave the tread alone man so what if there fake you dont have to post the hell out of this thread like some harda$$ you sell shoes man. plus the APES are 40 dollars who cares if there fake or not... they are bathing apes and they are 40$. sneaker boy

flipside1212
01-25-2008, 01:30 AM
i mean if rocking fakes is your thing, so be it, just letting people know what they are buying

sladderson00
01-25-2008, 01:34 AM
well your dumping bud and i got a pair of J's you could never get

flipside1212
01-25-2008, 01:34 AM
and those are??

IloveBass
01-25-2008, 01:39 AM
finish line? c;mon you guys dont sell custom nike air forces..and wat a concidence he goes to new york to pick up the shoes...i dont think ppl are dumb enough to have a store and sell fake shoes..finish line dont have nothing sneaker manager

flipside1212
01-25-2008, 01:41 AM
ok not customs but we get all the limited jordans and supreme af1s

only custom af1s are either painted or from nikeid

o and ya there are stores that sell fakes, 1 store around my way jsut got closed down by the feds for selling fakes

sladderson00
01-25-2008, 01:41 AM
http://i75.photobucket.com/albums/i312/AngieLove17/DSC00662.jpg

http://i75.photobucket.com/albums/i312/AngieLove17/DSC00663.jpg

http://i75.photobucket.com/albums/i312/AngieLove17/DSC00665.jpg

autographed jordans
certifitic of auth. is in my safe

dleccord
01-25-2008, 01:42 AM
you got any in size 16.5?

deejaiatl3
01-25-2008, 01:43 AM
http://i177.photobucket.com/albums/w232/flipside1203/stop-fakes-tees-5.jpg i couldn't say it any better myself
:patrioti:

flipside1212
01-25-2008, 01:43 AM
i give u that one, gettin mikes autograph like gettin into fort knox

sladderson00
01-25-2008, 01:45 AM
i love bass im sorry for dumping all this on your thread
buy this guys shoes there ballin and cheap

flipside1212
01-25-2008, 01:47 AM
word sorry for the dump hey but i bet it brought mad people into the tread

IloveBass
01-25-2008, 01:49 AM
its aight..them jordans are nasty (theyd be in the safe too) lol

flipside1212
01-25-2008, 01:50 AM
def hang on to those say 10 yrs, ull be getting like 5gs hold on til mike dies, 25gs

dleccord
01-25-2008, 01:51 AM
i love bass im sorry for dumping all this on your thread
buy this guys shoes there ballin and cheap

how much he payin you to promote his sale?

sladderson00
01-25-2008, 02:00 AM
how much he payin you to promote his sale?

not a **** thing he hooked it up with a sub not to long back havent heard from him in a min so i seen this thread he made and i was gonna come in here and bump it for him then i had some ignorant dude come a dump so im helping him out. what have u never had anyone help you out. your probably ignorant too

dleccord
01-25-2008, 02:03 AM
imma tell you something...

(im ignorant)

sladderson00
01-25-2008, 02:04 AM
fair enough

flipside1212
01-25-2008, 02:06 AM
k dude im ignorant k

check my feedback on issforums.com

just gotta say niketalk.com can be ur bestfriend

dleccord
01-25-2008, 02:08 AM
thats what im talkin about though homes.... niketalk all day ay day nah mean?

IloveBass
01-25-2008, 02:54 PM
bapes and red,blue air forces sold!!

ill do the next two pair for 70 shipped

IloveBass
01-26-2008, 03:54 PM
bump

BuckyBoy
01-26-2008, 04:14 PM
take 35 for the third pair?

IloveBass
01-26-2008, 04:48 PM
pmed

IloveBass
01-27-2008, 07:18 PM
45 for 3rd pair

937DYTBOI
01-27-2008, 07:22 PM
WTF, haha

DB_DRAG_SPL
01-27-2008, 07:40 PM
Jesus Christ, it's like a ghetto class on Ebonics in here.


http://i22.photobucket.com/albums/b345/Undergr0undAssassins/ebonics.jpg