PDA

View Full Version : PoisonXA, watchout for him, not sure hes a scammer though



krisfnbz
03-22-2007, 12:28 PM
He recently posted this thread:

http://www.caraudio.com/forum/showthread.php?t=221675

Right off the bat it seemed fishy, a deal that was very good. I was interested in the 1606d because a friend of mine had wanted one when he saw the price that I got mine for, and this was like $60 less than what I got mine for new.

He imed me right before I was about to leave to go to atlantic city to play some cards, I told him I would "buy it" when I got back, but I wasnt of course. So here is the conversation between the 2 of us. Now Im not saying hes a scammer, but just watchout because I dont think he has any legit refs on this forum. I dont want to sit here and say hes a bad guy when I have not delt with him, im just simply stating some pre-information because it seemed fishy to me.

PoIsOnXaR: are u looking for a brutus?
KrisFnBS: sort of
KrisFnBS: maybe for a friend
PoIsOnXaR: ok.
KrisFnBS: oh ur that dude that looks fishy on the forum
PoIsOnXaR: yea
PoIsOnXaR: im the dude with the fish
PoIsOnXaR: lol
KrisFnBS: haha
PoIsOnXaR: all this bullshit cuz i have no refs
PoIsOnXaR: im about to just sell it on ebay like i usually sell my ****
KrisFnBS: i mean you have to understand where were comin from, would you buy from someone as yourself and feel total confirdent?
PoIsOnXaR: yes
PoIsOnXaR: because im giving u everything u can possibly want to know about me
PoIsOnXaR: ..
PoIsOnXaR: im even giving u my house number and address and i already have refs on three sites
PoIsOnXaR: and i have pictures showing the amp and stating the date and my name
KrisFnBS: yeah but that doesnt mean anything to me, i dont feel like tracking your *** down and etc etc if something goes wrong
PoIsOnXaR: what more can u want
PoIsOnXaR: well whatever ill just sell it on ebay like i usually do
PoIsOnXaR: i have perfect record on ebay
KrisFnBS: which forums?
PoIsOnXaR: for selling ****
PoIsOnXaR: both caraudio and ROE
PoIsOnXaR: i have one ref on each
PoIsOnXaR: and i have 40+ on ebay
KrisFnBS: show me
PoIsOnXaR: CarAudio.com: Excalibur0428
RealmOfExcursion.com:Psymantic
PoIsOnXaR: Positive feedback rating
Easy Sale, good communication, ebay rating AAAA

Buyer ejsdad( 264Feedback score is 100 to 499) Aug-20-06 21:37 320012636669 Positive feedback rating
thanks you for good service

Buyer 142jimmy( 11Feedback score is 10 to 49) Aug-19-06 21:29 320011986143 Positive feedback rating
works great fast shipping thank you

Buyer meschmidt( 27Feedback score is 10 to 49) Aug-05-06 13:32 320010830309 Positive feedback rating
Very Positive. Item was shipped promptly and arrived before it was expected.

Buyer tsaint64( 15Feedback score is 10 to 49) Aug-04-06 05:06 320012636550 Positive feedback rating
great transaction excellent communication

Buyer pixie00_78( 92Feedback score is 50 to 99)
PoIsOnXaR:
thats some on ebay
KrisFnBS: why are you selling so cheap then?
PoIsOnXaR:
then i wanna get rid of it
PoIsOnXaR:
u want me to sell it for 200+ shipping
PoIsOnXaR:
im more than happy to
PoIsOnXaR:
lol
PoIsOnXaR:
the **** is basicly worth it
PoIsOnXaR:
its brand ****ing new
PoIsOnXaR:
it comes with everything
PoIsOnXaR:
i just used it to test it
PoIsOnXaR:
but its brand new
PoIsOnXaR:
..
PoIsOnXaR:
my lost is ur gain
KrisFnBS: post it on ebay and ill buy it through there
PoIsOnXaR:
what if u dont?
KrisFnBS: then your still selling it either way
PoIsOnXaR:
then im stuck with ebay fees
KrisFnBS: but i will
PoIsOnXaR:
but that way i get no refs..
KrisFnBS: yes you will
KrisFnBS: i will be your ref and will document everything
PoIsOnXaR:
ok
KrisFnBS: and show the forum you are legit
PoIsOnXaR:
ok
KrisFnBS: i would rather trust doing something on ebay for someone who has a good feedback score etc
PoIsOnXaR:
i have good feedback on ebay
KrisFnBS: that way if I paypal you, and you dart off, I can just get my money back
PoIsOnXaR:
u cant get ur money back if i sell it just off the forum?
KrisFnBS: I mean yeah I can but their is more hassle
KrisFnBS: ebay is much bigger than the forum
PoIsOnXaR:
if i put it on ebay
PoIsOnXaR:
ima raise the price a lil bit
PoIsOnXaR:
is that ok
PoIsOnXaR:
lets work a deal here
PoIsOnXaR:
do u wanna know how much itll be plus shipping and etc
KrisFnBS: ill go 190 shipped
PoIsOnXaR:
10 dollars shipping
PoIsOnXaR:
noone will ship it that cheap
PoIsOnXaR:
minimum is 200 dollars with shipping
KrisFnBS: you just said 180 on the forum
PoIsOnXaR:
180 without shipping
PoIsOnXaR:
read it
PoIsOnXaR:
its 180+shipping
KrisFnBS: yeah i just read that
KrisFnBS: aight
PoIsOnXaR:
whats the aight?
KrisFnBS: whats ur ebay name again
PoIsOnXaR:
PoisonXAR
KrisFnBS: okay
PoIsOnXaR:
yo nm
PoIsOnXaR:
i just sold it
KrisFnBS: aigh
KrisFnBS: t
PoIsOnXaR:
off ebay
PoIsOnXaR:
from roe
KrisFnBS: you sold it on ebay?
PoIsOnXaR:
no
PoIsOnXaR:
off roe
PoIsOnXaR:
not ebay
KrisFnBS: okay
PoIsOnXaR:
he didnt let me put it on ebay
PoIsOnXaR:
lol
PoIsOnXaR:
that smells kinda funky
PoIsOnXaR:
should i trust this dude
PoIsOnXaR:
hes just gonna send me the money
PoIsOnXaR:
just like that
PoIsOnXaR:
and doesnt want me to put it on ebay
PoIsOnXaR:
should i trust him?
KrisFnBS: well its different from a sellers perspective
KrisFnBS: because i mean you dont ship until he sends the money
PoIsOnXaR:
yea the prob is
PoIsOnXaR:
he can freeze my account
PoIsOnXaR:
just by calling
PoIsOnXaR:
and im not up for that bullshit
KrisFnBS: maybe so man
PoIsOnXaR:
i rather do it with u
PoIsOnXaR:
ill put it on ebay
PoIsOnXaR:
u have better refs anyways
PoIsOnXaR:
are u ok with 200 shipped for usps or 210 shipped ups
KrisFnBS: aight yo but right now I got a friend waiting for me to go to atlantic city
KrisFnBS: 200 shipped is good
PoIsOnXaR:
are u willing to pay right now..
KrisFnBS: but im gonna have to pay you when i get back
PoIsOnXaR:
ima put it on ebay right now
PoIsOnXaR:
in less than a second
PoIsOnXaR:
so i can ship it today
KrisFnBS: i cant pay right now
KrisFnBS: i have to go, but if its not sold in 2 days, ill def take it
PoIsOnXaR:
o forget that then
PoIsOnXaR:
ill see maybe
KrisFnBS: aight

15nissen
03-22-2007, 12:39 PM
i dont see what the problem is, he gave you all his info...etc.... what more do you expect.

JL Audio
03-22-2007, 12:41 PM
I'm psymantic..on roe.. our deal went well but this kid's attitude and and overall intelligence seemed to lack ... especially in the maturity department.

as you can see... I decided best to not use him as a ref because we just didn't get along... regardless of our deal we done.

Flipx99
03-22-2007, 12:43 PM
Why would you say you will buy and then not?

tEh koRnDog
03-22-2007, 12:48 PM
Im confused

krisfnbz
03-23-2007, 11:52 PM
Well my first intention was to buy, but then it all seemed kind of fishy, as said he did not scam me, but something just didnt seem right