PDA

View Full Version : 66 Galaxie 500 Project Car



pitbull12888
02-25-2007, 11:13 PM
Thinkin about sellin my car...see if anyone is interested in it. Might be gettin a new car in a couple days and ill put the money towards it or parts.

66 Galaxie 500
Mostly tore down and ready for building back up
have all the parts that came off of it
comes with the original 390 FE - tore down to the block and oil pan
Needs passenger side door and window replaced and it needs some quarter replacement patches welded in.
I have ALL of the parts i believe.. threw the grille away and got one that was in better condition of ebay. Let me know if u have any questions.

Local pickup only of course. Price is $750 might do less, not too much though.
Feel free to ask ? 's ...... Would be a nice starter car if someone wants to try restoring one.

Heres another thread that has some pics. More pics in it.

http://www.caraudio.com/forum/showthread.php?t=180349

pitbull12888
02-26-2007, 12:22 AM
bump

phantom240
02-26-2007, 12:23 AM
ugh... galaxie. What I wouldnt give for one already restored. GL mang.

pitbull12888
02-26-2007, 12:25 AM
yea, they look ****** when done.. thanks

pitbull12888
02-26-2007, 12:26 AM
heres a pic of 1 done for yall to see...

http://i98.photobucket.com/albums/l245/badassredneck06/2559371_1_full.jpg

pitbull12888
02-26-2007, 09:42 PM
car was originally a springtime yellow, has 300:1 non lockin gears , Cruis o matic (mx) 3 speed on the column, # 108,250 out of 198,532 made, base price was $2,684. Factory air conditiong car. Car has about $600 worth of factory add ons when it was made. (air conditiong, engine upgrade) , 390 is stock with 260 hp

pitbull12888
02-26-2007, 09:45 PM
and PS .. thank god for the forum to work again :woot: , that was so dam annoying

phantom240
02-26-2007, 11:22 PM
'twas a PITA.

pitbull12888
02-26-2007, 11:50 PM
'twas a PITA.

:eyebrow: pita? lol

phantom240
02-26-2007, 11:57 PM
Pain
In
The
***

JLa Obsessed
02-27-2007, 12:01 AM
you should definitly paint it yellow like the original color, maybe even slap an amarillo sticker from an F-250 on there hahah :cool:

pitbull12888
02-27-2007, 12:07 AM
you should definitly paint it yellow like the original color, maybe even slap an amarillo sticker from an F-250 on there hahah :cool:

:ban: def. not lol if i keep it, it will be done just like the 1 in the finished pic but without the 2 tone black.

JLa Obsessed
02-27-2007, 12:54 AM
haha idk man i think the amarillo decal would be pretty sick haha jp, that two tone is sick, good luck on the build man its a sweet whip

pitbull12888
02-27-2007, 03:02 AM
thx

pitbull12888
02-27-2007, 04:53 PM
any offers?

pitbull12888
02-28-2007, 12:54 PM
taking offers? anyone?

pitbull12888
03-26-2007, 07:01 PM
anyone interested...$500 or b/o

pitbull12888
03-26-2007, 07:05 PM
me 2 :( lol ...i wanna keep this but i need the money to go towards another car

pitbull12888
03-26-2007, 09:35 PM
if u do 500 shipped i'll take it. . . lol jk. Shipping alone would be like 3x's that.

congrats.. u got a deal! **** that lol.. bump

pitbull12888
03-26-2007, 11:56 PM
bump

pitbull12888
03-27-2007, 11:28 AM
bump

sue bee
03-27-2007, 11:48 AM
no room left in the garage next to the ferrari?

sue bee
03-29-2007, 08:52 PM
i will give you $100,000 so you can buy a ferrari. :*(

pitbull12888
03-29-2007, 09:03 PM
i will give you $100,000 so you can buy a ferrari. :*(

tell you wut. ill give u $1 via paypal (including fees) and u can **** my cawk. Yes yes, u have made it this far in life. congrats. :graduate:

sue bee
03-30-2007, 12:48 AM
pming paypal info